مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان خبر داد:

احمدی گفت : در استان هرمزگان بیش از 919 فضای آموزشی در قالب 4 هزار و 25 کلاس درس ، غیر استاندارد و تخریبی وجود دارد.

...
خبر

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قم گفت: بیش از ۳۷ درصد از سرانه‌های آموزشی قم را خیرین مدرسه‌ساز به وجود آورده‌اند که جای قدردانی و سپاس دارد.

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در لرستان انجام شد؛

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در گردهمایی دانش آموختگان دبیرستان امام خمینی ( ره ) در لرستان گفت : در حال حاضر ۶۵۰ هزار خیّر در داخل کشور و یک‌هزار خیّر در سراسر جهان همکاری می‎کنند.

...
خبر

به مناسبت عید سعید غدیر خم از سوی محمدرضا حافظی، رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، پیام تبریک منتشر شد.متن کامل این پیام در پی می آید:

...
خبر

با آغاز سال تحصیلی جدید پروژه 12 کلاسه خیری پتروشیمی رازی ماهشهر مورد بهره برداری خواهد رسید

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز اردبیل خبرداد:

قرآن نویس گفت : عملیات ساخت مدرسه دو کلاسه خیرساز روستای تازه کند سبلان ، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد .

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز همدان خبر داد:

فراهانی گفت : به همت خیرین مدرسه ساز استان همدان در سال تحصیلی جدید 11پروژه خیری در قالب 61 کلاس درس به بهره برداری خواهد رسید.

...
خبر

دو پروژه خيري استان لرستان كه به همت بنياد قلم چي تكيمل و آماده بهره‌برداري شده‌اند، در روزهاي 20 شهريور و 10 مهر امسال افتتاح مي شوند.

...
سرپرست آموزش وپرورش شهریار خبرداد :

سرپرست آموزش وپرورش شهریار از بهره برداری از سه باب مدرسه در سال تحصیلی ٩٧/٩٦در شهرستان شهریار توسط خیرین مدرسه ساز خبرداد.

...
خبر

باحضور راشکی مدیر کل نوسازی مدارس استان، نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان، شریفی معاون فناوری اطلاعات بانک آینده و مسئولین شهرستانی، مدرسه 6 کلاسه امید آینده توسط بانک آینده در زاهدان افتتاح شد.

...
خبر

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت : در سال جاری ،از مجموع ۶۸۱ مدرسه ایی که در سطح استان سیستان و بلوچستان ساخته شده ، ۳۱۷ مدرسه توسط خیرین ساخته شده است.

...
به همت بنیاد برکت انجام می شود؛

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: 25 مدرسه در نقاط محروم استان اردبیل توسط بنیاد برکت تعهد شده است که از این میان 14 مدرسه افتتاح و 11 مدرسه در دست ساخت است .