مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
چاپ
کد خبر: ۱۲۴۳

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه 13 تهران

در یک هنرستان خیرساز انجام شد؛

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه 13 تهران

بیستمین مراسم جشنواره خیرین منطقه 13 تهران امروز در هنرستان خیری فاطمه تعلیمی برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ این مراسم در هنرستان خیری فاطمه تعلیمی با حضور دکتر حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز  کشور ، اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران ،  نادیا دواری رییس آموزش و پرورش منطقه 13، روزبهانی مسئول نمایندگی خیرین مدرسه ساز منطقه 13  ، فتحی سرپرست  اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و جمعی از خیرین مدرسه ساز از ساعت 10 صبح امروزبرگزار شد. 

مبینی مدیر هنرستان خیری فاطمه تعلیمی ضمن خوشامگویی به خیرین و نیک اندیشان گفت: این هنرستان داری 5 رشته در زمینه نقشه کشی صنعتی، حسابداری مالی،  نقشه کشی ساختمان(معماری)،  تصویر سازی با جلوه های ویژه و خیاطی است. 
وی  افزود : سند تحول بنیادین درعرصه  تعلیم و تربیت و پرورش اخلاق در این هنرستان اجرا می شودو  همچنین در زمینه آموزشی  هنرجویان این مدرسه، مقام های منطقه ای، استانی،کشوری ر کسب کرده اند و در مسابقات و جشنواره ها درخشش عالی داشته اند.
در این مراسم دواری رییس آموزش و پرورش منطقه 13 تهران در بخش از سخنانش به مردمی بودن  فعالیت مدرسه سازی اشاره کرد و گفت : ساختن مدرسه به همت  مردم انجام شود و خیرین به گسترش این امر کمک شایانی می کنند.
دکتر حافظی به حضور فعال و پرشور خیرین مدرسه‌ ساز اشاره کرد و گفت : تعداد خیرین هم اکنون  به 650 هزار نفر رسیده است و 50 درصد مدارس در کشور خیری است و جالب آنکه  که این  موج و گسترش امر مدرسه سازی از سوی خیرین به خارج از کشور هم رسیده است . 
 فتحی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، روزبهانی مسئول نمایندگی خیرین در منطقه 13 تهران، از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.  
گفتنی است در این مراسم دکلمه و سرود  از سوی  دانش  آموزان اجرا شد و با اهدا تندیس و لوح تقدیر به خیرین مدرسه ساز این منطقه  پایان یافت.