مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز خبرداد:

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد: برای 95 درصد شهرک های ساخته شده و یا در حال احداث این استان فضای آموزشی پیش بینی نشده است.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: در یک سال گذشته خیران نیک اندیش استان 800 میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی مدارس منطقه کمک کردند.

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خبرداد:

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت : خیرین مدرسه ساز تا به امروز تعهد ساخت 10 باب مدرسه را در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه متعهد شدند .

...
خبر

.جلسه مجمع عمومی هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با حضور مدیران ارشد آموزش و پرورش و اعضای هیات امنا و هیات مدیره این استان برگزار شد.

...
خبر

دو مدرسه با سه کلاس درس با همت مجمع خیرین مدرسه ساز در بوکان به بهره برداری رسید.

...
مدیرعامل خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی ،

آخوندیان گفت: خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی با اتمام آوار برداری و فراهم شدن شرایط در مناطق زلزله زده کرمانشاه مدرسه می‌سازند.

...
خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران با بیان اینکه خیران این استان ساخت 7 مدرسه در مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه را متقبل شدند گفت: درهمین ارتباط روز سه شنبه هفته جاری جلسه ای دیگری با حضور خیرین برای مشارکت بیشتر در زمینه بازسازی و ساخت مدارس تخریب شده این مناطق برگزار خواهد شد.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز خبرداد:

اسپرورین با بیان اینکه در حال حاضر در این استان ۸ هزار کلاس درس کم است گفت: خیرین مدرسه ساز استان البرز در سال جاری بودجه ای بالغ بر 41 میلیارد تومان را برای ساخت مدارس در نظر گرفته اند .

...
به همت خیرنیک اندیش محمود تقی زاده انجام شد،

خیرنیک اندیش محمود تقی زاده به یاد برادران شهید خود که در منطقه بازی دراز سرپل ذهاب به شهادت رسیده بودند، ساخت 2 مدرسه در سر پل ذهاب را متعهد شد.

...
به همت خیر نیک اندیش بهمن کردی انجام می شود؛

بهمن کردری خیر مدرسه ساز مدرسه ای 6 کلاسه را در آذربایجان غربی به نام همسرش بنا خواهد کرد.

...
خبر

دومین مدرسه خیر ساز به وسیله حاج عبدالسعید رستمی در دالاهو ساخته می شود.

...
خبر

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از خیرین مدرسه‌ساز درخواست کرد تا در نوسازی مدارس تخریب شده مناطق زلزله‌زده در غرب کشور به کمک دولت و وزارت آموزش و پرورش بیایند.