مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
دریکوند خبرداد:

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را از دستاوردهای نشست با جامعه خیرین عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین قرار شد ۶۰ آموزشگاه در مناطق محروم لرستان احداث شود،

...
خبر

در پی حادثه زلزله در استان های غربی کشور ، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پیام تسلیتی صادر نمود که متن آن در پی می آید:

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل خبر داد:

قرآن نویس از آغاز عملیات ساخت دو مدرسه خیر ساز در استان اردبیل خبرداد و گفت : این مدارس در مقطع ابتدایی ساخته می شود .

...
خبر

مدیر آموزش و پرورش خدابنده از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در آذرماه خبر داد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس البرز گفت: رفع تنگناهای آموزشی البرز که با کمبود 8 هزار کلاس درس مواجه است نیاز به مشارکت فعال خیرین نیک اندیش دارد.

...
خبر

فرماندار جیرفت گفت: به طور متوسط در هر ماه عملیات اجرایی یک مدرسه خیرساز در این شهرستان آغاز شده است.

...
خبر

یک خیر مدرسه‌ساز در اقدامی خیرخواهانه، به یادبود فرزند مرحوم خود "پویا عظیم زاده" یک باب مدرسه 10 کلاسه در روستای رزق‌آباد کاشمر خراسان رضوی به احداث می کند.

...
ورناصری اعلام کرد؛

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به سهم 30 درصدی خیرین مدرسه ساز، گفت: حدود 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت هزار فضای آموزشی در استان تهران نیاز داریم.

...
با حضور نماينده مردم اهر و هريس در مجلس شوراي اسلامي؛

با حضور نماينده مردم اهر و هريس در مجلس شوراي اسلامي، مديركل نوسازي و تجهيزمدارس استان و جمعی از مسئولین، مدرسه ۱۲ کلاسه معلمان فداکار اهر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در شهرک شیخ شهاب الدین اهری افتتاح شد.

...
باحضور مدیر کل آموزش و پرورش کرمان؛

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان محلی، 3 مدرسه خیر ساز و یک سالن اجتماعات در منطقه نوق به بهره برداری رسید.

...
خبر

​با حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جمعی از مسئولین و مردم،یک واحد آموزشی خیرساز در منطقه مرزی صالح آباد تربت جام به بهره برداری رسید.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل خبر داد؛

قرآن نویس از ساخت مدرسه ویژه کودکان مبتلا به سرطان خبر داد و گفت : امیدواریم با ساخت این مدرسه دیگر هیج کودکی در استان از کسب علم و دانش باز نماند