مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
مدیر کل نوسازی استان سیستان و بلوچستان :

ساخت اولین مدرسه توپی کلاس جایگزین مدارس کپری در روستای چراغ آبادبخش تلنگ از شهرستان قصرقند واقع در استان سیستان و بلوچستان به مرحله اجرا درآمد.

...
خبر

رئیس آموزش و پرورش بخش صالح آباد شهرستان تربت جام گفت: این بخش 143 واحد اموزشی دارد که 50 باب آن توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

...
خبر

نشست صمیمی مديركل آموزش و پرورش استان البرز و خير مدرسه ساز "حميد برادران" و با حضور مهرانی مدير عامل مجمع خيرين مدرسه ساز و حسينلو مدير مدرسه برادران و ایرانی در خصوص تامين تجهيزات اين هنرستان برگزار شد.

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز مدرسه سازی را از مصادیق انجام کار خیر دانست و گفت: خیرین مدرسه‌ساز بسترسازان علم و دانش در جامعه هستند.

...
خبر

رئیس آموزش و پرورش بانه از تحویل 20 کلاس درس خیر ساز و مشارکتی خبر داد و گفت: هشت کلاس در شهر بانه و 2 مدرسه هر کدام با 6 کلاس در روستاهای بنی رزان و ننور امروز افتتاح شد.

...
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهکیلویه و بویر احمد خبر داد؛

داستار از آغاز عملیات ساخت مدرسه ی ابتدایی 3 کلاسه در استان کهکیلویه و بویر احمد خبرداد و گفت : این مدرسه با مشارکت بانک مسکن و اعتباری بالغ بر 375 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

...
یک ابتکار خوب به همت خیرین مدرسه ساز؛

همزمان با سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به کاشان و بهره برداری از چند پروژه خیری و مشارکتی در این شهرستان، 6 واحد #دندانپزشکی دانش آموزی در مدارس خیر ساز کاشان افتتاح شد.

...
خبر

با حضور معاون امور عمرانی استاندار، مدرسه ده كلاسه خيرساز شهيد ساكو مجنوني يانس در ارومیه به بهره برداری رسید.

...
گفت و گو با سید علی رضازاده ، خیّر مدرسه ساز؛

سید علی رضازاده متولد 1341 در استان اصفهان در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد ، در نوجوانی و جوانی زندگی بسیار ساده ای داشت . او معتقد است آینده کشور در دستان آموزش و پرورش است چراکه می تواندبهترین نیروها را برای کشور تربیت کند.

...
خبر

عملیات ساخت یک واحد آموزشی سه کلاسه در روستای حسین آباد فلفلی شهرستان هامون واقع در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان‌رضوی:

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان‌رضوی گفت: خیرین نیک‌اندیش استان تاکنون در حدود ۳۰ درصد از مدارس استان را بازسازی و در حدود ۸ هزار میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

...
خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در سال ۹۶ به ۵۰ درصد رسید که بالاترین رقم از اول انقلاب تا کنون است.