مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
به همت یک خیر نیک اندیش انجام می شود

یک خیر نیک اندیش تعهد ساخت 20 مدرسه را در مناطق روستایی زلزله زده کرمانشاه متعهد شد .

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد: خیرین مدرسه ساز چراغ نخستین مجمع خیرین فناور کشور در البرز را با هدف حمایت از حوزه پژوهش و فناوری در این استان روشن می کنند که هفته پژوهش بهترین فرصت برای آغاز این حرکت نو در ایران کوچک است.

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، گفت: سفیر ایران در آلمان و خیرین مدرسه ساز شهر تهران در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مدرسه می سازند.

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در شبکه خبر اعلام کرد:

دکتر حافظی با اشاره به تعامل خوب جامعه خیرین مدرسه ساز با سازمان نوسازی مدارس کشور گفت : 130 کلاس درس در استان کرمانشاه به وسیله خیرین ساخته می شود.

...
میردامادیان خبرداد:

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت : 72 درصد مدارس تحویلی سال جاری در استان اصفهان را خیرین مدرسه ساز ساخته اند.

...
خبر

سومین هنرستان خیر مدرسه ساز حاج عباسعلی ملک زداده در نجف آباد استان اصفهان به بهره برداری رسید.

...
خبر

دو مدرسه دو کلاسه در روستاههای شیریش بازار و سیتل بخش دشتیاری به وسیله خیرین نیک اندیش مهدی کیانیفرد و همسرشان خالقی راد به بهره برداری رسید.

...
در شهرستان زابل صورت پذیرفت؛

جشنواره خیرین و تجلیل از مهر ورزان مدرسه ساز با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ،مسئولین شهرستانی وخیرین در شهرستان زابل برگزار شد.

...
خبر

‌مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان در جشنواره خیرین مدرسه ساز زهک گفت: طی سه سال اخیر ۱۲۸ کلاس درس با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس به بهره برداری رسیده است.

...
خبر

گردهمایی خیرین برگزیده مدرسه ساز تهران عکاس : آرش میرسپاسی

...
خبر

نخستین گردهمایی خیرین برگزیده مدرسه ساز شهر تهران هم اکنون با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مدیرکل اموزش و پرورش و نوسازی مدارس تهران، و جمع کثیری از خیرین مدرسه ساز در محل این مجمع امروز سه شنبه برگزار شد.

...
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ؛

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: در شرایط کنونی و به منظور کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور نیازهای این مناطق و بازسازی کلاس های درس برای دانش آموزان زلزله زده در اولویت قرار دارد و برای همکاری در ساخت با سازمان نوسازی مدارس این مناطق اعلام آمادگی می کنیم.