مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

موسسه مهرگیتی با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان ، 8 باب واحد اموزشی را در مناطق روستایی و دور افتاده به بهره برداری رساند.

...
خبر

مدرسه 12 کلاسه علوی در شهرستان زابل با مشارکت گروه جهادی آل یاسین به بهره برداری رسید .

...
خبر

فرماندار شهرستان جیرفت ازبهره برداری 4 مدرسه خیر ساز در جیرفت خبر داد و گفت:نهضت مدرسه سازی با همکاری دولت و خیرین در این شهرستان ادامه دارد.

...
خبر

مدیر کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی گفت : خیرین مدرسه ساز متعهد به تامین 45میلیارد تومان و دولت متعهد به اختصاص 90 میلیارد تومان برای احداث مدرسه شده است.

...
مدیر کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی؛

خیرین مدرسه ساز متعهد به تامین 45میلیارد تومان شده اند که در توازن با اعتبارات کل نوسازی مدارس 178 میلیارد تومان می‌باشد که در قبال تخصیص 90 میلیارد تومان دولت رقم قابل ملاحظه‌ای می‌باشد.

...
خبر

خیرین مدرسه‌ساز در بوکان امسال عزم خود را برای مدرسه دار شدن مناطق محروم در شهر و روستا جزم کرده‌اند و در همین راستا مدرسه کودکان با شرایط ویژه توسط خیر مدرسه‌ساز برای نخستین بار در کشور درهمین شهرستان ساخته شد.

...
قدم‌های سبز خیرین مدرسه‎ساز در مناطق زلزله‏‎‏زده ؛

جامعه خیرین مدرسه‎ساز با جلب و همکاری خیرین، اقدامات و قدم‌های خوبی را برای احداث مدارس جدید و بازسازی فضاهای آموزشی تخریب شده مناطق زلزله‌زده غرب کشور انجام می‎دهند.

...
دکتر حافظی ؛

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: 87 مدرسه تخریب شده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به همت خیرین مدرسه ساز با هدف رفع مشکل دانش آموزان منطقه ساخته می شود که عملیات ساخت این مدارس آغاز شده است.

...
خبر

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، مدرسه 2 کلاسه در روستای دوجی شهرستان کلاله افتتاح و به بهره برداری رسید.

...
پیشنهاد دکتر حافظی به روسای مجامع استانی خیرین مدرسه ساز؛

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: به مجامع استانی خیرین مدرسه ساز در سطح کشور پیشنهاد شده که هر استان یک مدرسه در مناطق زلزله زده کرمانشاه بسازند.

...
خبر

مدرسه سه کلاسه روستای سیادک نصرت آباد از توابع شهرستان زاهدان با حضور مهندس راشکی مدیر کل نوسازی مدارس استان و نماینده گروه خیری دانش گستر امورد بهربرداری قرار گرفت.

...
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان؛

تیموری گفت :سال ۷۷ در نخستین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان تعهد خیران ۵۷۱ میلیون تومان بود که در سال 96 تعهدات به ۲۷ میلیاردتومان افزایش یافته است.