مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران، شامگاه یکشنبه برگزار شد

...
خبر

​دکتر محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز و دکتر مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور به مناسبت بیستمین سالگرد مجامع خیرین مدرسه ساز و برگزاری جشنواره های خیرین در سراسر کشور با حضور در برنامه روی خط خبر گزارش دادند .

...
شهردار تهران در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران :

شهردار تهران با حضور در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران با بیان اینکه همه انسانها باید سعی کنند فرصت ساز باشند، گفت : خیرین نیکوکار مدرسه ساز انسان‌های فرصت ساز برای آموزش و پرورش هستند و آموزش و پرورش رکن اصلی هر کشور است.

...
خبر

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران گفت: کمبود مدرسه در منطقه ۲۲ تهران مشکلی جدی است و تا سال های آینده ۵۰۰ هزار نفر در این منطقه ساکن خواهند شد که فقط ۱۰ مدرسه داریم.

...
رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تهران:

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تهران با بیان اینکه بالغ بر هزار مدرسه دوشیفته در این استان داریم، گفت:در شهرستان‌های استان تهران ۹۵۰ هزار دانش‌آموز داریم و این تعداد دانش آموز در ۳۲۰۰ مدرسه تحصیل می‌کنند که کافی نیست.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز همدان از تعهد ۳۰ میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز استان خبر داد و گفت: ۲۶۷ پروژه آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز همدان احداث شده است.

...
نماینده مردم گرمی و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ؛

میرزاده اظهار داشت : همانطوری که برای محرومیت‌زدایی در کشور کار خوبی به عنوان یک الگوی بی‌نظیری در قلعه گنج کرمان انجام شد، امیدواریم در استان اردبیل نیز با وجود مدیران توانمند و با حمایت های مسئولین ارشد کشوری در زمینه مدرسه‌سازی کارهای شاخصی انجام شده و استان اردبیل به الگوئی کشوری در این زمینه تبدیل شود.

...
خبر

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان بیان کرد: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با رویکرد مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی برگزار می شود.

...
خبر

در حاشیه بیستمین جشنواره خیرین مدرسه استان مرکزی ، نمایشگاهی با عنوان خیرین مدرسه ساز استان مرکزی به مدت 4 روز در مدرسه صمصامیه بیات اراک قدیمی ترین مدرسه خیر ساز کشور برگزار شد.

...
خبر

بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان رضوی با حضور جمع کثیری از خیرین و مسئولین در مشهد برگزار شد.

...
خبر

نشست خبري بيستمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان مركزي با حضور استاندار استان مركزي برگزار شد.

...
خبر

مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : تا اول مهرماه بیش از 100 کلاس درس با تمام تجهیزات آموزشی و پرورشی تحویل جامعه محترم دانش آموزی در سطح استان خواهد شد .