مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
راشکی خبر داد؛

مدیرکل نوسازی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت : یک خیرمدرسه ساز تفاهم نامه احداث یک باب کارگاه آمورشی را در زاهدان به نام پدر مرحومش امضا کرد.

...
خبر

گردهمایی خیرین مدرسه ساز که دیروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران ارشد کشور برگزار شد، بازتاب گسترده ای در خبرگزاری ها، مطبوعات، شبکه های تلویزیونی و رسانه های سراسر کشور داشت که در زیر لینک خبر و عکس ها ارائه می گردد.

...
خبر

گردهمایی خیرین مدرسه‌ساز کشور در مدرسه دارالفنون برگزار شد.

...
با حضور معاون اول رئیس جمهور در دارالفنون انجام شد؛

گردهمایی خیرین مدرسه ساز دیروز ۲۲ خردادماه، با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، افشانی شهردار تهران، مقیمی استاندار تهران، حمعی از نمایندگان مجلس، مهرالله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ، و جمعی از خیران در مدرسه دارالفنون برگزار شد.

...
جهانگیری در گردهمایی خیرین مدرسه ساز:

معاون رئیس جمهوربا حضور در گردهمایی خیران مدرسه‌ساز به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن ابلاغ تشکر هیئت دولت از خیران مدرسه‌ساز گفت: ایرانیان مردمی نوعدوست، حساس و آگاه به مشکلات هستند و هر زمان که در عرصه‌های مختلف همچون پزشکی، سلامت و مدرسه سازی کشور با مشکل روبرو بوده است خیران به یاری مردم و دولت آمده اند.

...
خبر

سید محمد بطحایی با اشاره به اینکه خیرین آورده ای بیش از دولت در این سالها داشته اند و انقلابی بزرگ از مدرسه سازی را به نمایش گذاشتند، گفت: حدود 10 درصد مدارس به صورت دونوبته اداره می‌شوند و یک سوم مدارس نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.

...
در آستانه برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی؛

در آستانه برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی تفاهمنامه ساخت 3 سالن ورزشی با خیر مدرسه ساز مشهدی منعقد شد.

...
خبر

عملیات ساخت 4 مدرسه خیرساز هم زمان در شهرستان جیرفت با حضور جمعی از مردم و مسئولان اغاز شد.

...
خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به میزبانی شهر اراک در خردادماه خبر داد.

...
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد و خیرین بالای 750 میلیارد ریال تعهد در استان دارند

...
خبر

برای ساخت مدرسه خشت‌های بهشتی، خیرین دست به دست هم داده‌اند و یکی از این خیرین، دانش‌آموز ۹ ساله‌ای است که گوشواره‌اش را اهدا کرد.

...
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم مطرح کرد

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم از احداث ۱۱۰ کلاس درس توسط خیرین در قم خبر داد.