مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان از برگزاری بیستمین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان در روز سه شنبه 20 تیر ماه خبر داد.

...
خبر

دربیستمین جشنواره خیرین مدرسه سازملایرازخیرین مدرسه سازتجلیل شد.

...
خبر

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور جمعی از خیرین در شیراز برگزار شد.

...
خبر

مدیر کل اداره نوسازی استان سیستان و بلوچستان گفت :کارنامه بیست ساله هیات آل یاسین در استان سیستان و بلوچستان حاکی از فعالیت چشمگیر انهاست.

...
خبر

جلسه ستاد بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران برگزار شد

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز در دیدار با معاون حقوقی رئیس جمهور :

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز در دیدار با معاون حقوقی رئیس جمهورگفت : توجه و حمایت دولتمردان از خیرین مدرسه ساز موجب رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت می شود

...
معاون حقوقی رئیس جمهور :

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: خیرین مدرسه ساز، سخاوت، فداکاری و نوعدوستی را تدریس می کنند

...
آذربایجان شرقی؛

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی بخش مدرسه یاری در مجمع خیران مدرسه ساز، گفت: با توجه به برخی مشکلات در حوزه تجهیز مدارس ضروری است تعدادی از خیران مدرسه ساز استان نیز در بخش‌های تجهیز مدارس فعالیت کنند.

...
خبر

مدیر اداره آموزش و پرورش ملکان گفت: دومین جشنواره منطقه ای خیرین مدرسه ساز دوم تیرماه سالجاری در شهرستان ملکان برگزار می شود.

...
مدیرکل نوسازی مدارس فارس:

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس گفت: هم اینک 128پروژه خیرساز در این استان در قالب ساخت 713 کلاس درس در دست احداث است که میزان مشارکت خیران در آن از 30 تا صد در صد است.

...
خبر

در راستای توسعه هنرستان های فنی با حضور مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان توافقنامه احداث سه کلاس کارگاهی در شهرستان انزلی توسط زوج خیّرمدرسه ساز امضا شد.

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در دیدار با شهردار تهران:

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در دیدار با شهردار تهران گفت :حمایت بی دریغ مدیران از خیرین مدرسه ساز سرمایه ارزشمندی است که باید همواره مورد توجه باشد