مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
چاپ
کد خبر: ۱۹۰۲

۷۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین برای بازسازی مدارس‌ آسیب دیده از سیل خوزستان امضا شد

۷۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین برای بازسازی مدارس‌ آسیب دیده از سیل خوزستان امضا شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: در چند ماه اخیر بیش از ۷۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین مدرسه‌ساز امضا و کار اجرایی انجام شده است.


علی قربانی در مراسم بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان و اولین جشنواره مدرسه ای با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین اظهار داشت: امیداوریم فضاها آموزشی به دست پر توان خیرین ساخته شود.

وی بیان کرد: 547 پروژه آموزش در قالب دو هزار و 291 کلاس درس با اعتبار بالغ بر 350 میلیارد تومان در استان خوزستان در حد احداث است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان خاطرنشان کرد: با کمک 112 پروژه در قالب 527 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش می‌دهیم.

وی گفت: 249 پروژه در قالب یک هزار و 172 و اعتبار 234 میلیارد تومان تا پایان سال تحویل آموزش و پرورش استان خوزستان داده می‌شود.

وی اظهار داشت: در چند ماه اخیر بیش از 70 میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین مدرسه‌ساز امضا و کار اجرایی انجام شده است که تعمیرات و احداث تا پیش از مهر تحویل می‌دهیم.

قربانی بیان کرد: علاوه بر بازسازی مدارس قدیمی، یک مدرسه جدید در روستا احداث می‌شود‌ بیش از 40 پروژه در قالب 193 کلاس در مناطق سیل‌زده شده کردیم و وضعیت مدارس نسبت به قبل از آن تا اواسط بهمن‌ماه بسیار بهتر است.

منبع:تسنیم

منتشرکنند:نزاکت اللهیاری