مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی از فعالیت ۹۰۰ خیر در مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خبر داد و گفت: ۱۵ مدرسه به کمک خیران تا مهرماه سال جاری در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

...
خبر

انجمن "حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی"، در استان های محروم کشور به نام "انجمن حامی" مشهور است.

...
خبر

میثاق‌نامه خدمت ماندگار» برای حذف مدارس خشتی و گلی سیستان و بلوچستان در سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به سیستان بلوچستان و با حضور جمعی از خیرین مدرسه‌ساز کشور، رئیس سازمان نوسازی مدارس و استاندار سیستان و بلوچستان امضا شد.

...
به همت خیر مدرسه ساز حاج احمد قبائیان انجام شد،

حاج احمد قبائیان یکی ازخیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه است که از بدو انقلاب اسلامی تا به امروز بیش از 60کلاس درس در این استان احداث کرده است.

...
با حضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور به میزبانی بانک صادرات ایران و با حضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشوربرگزار شد و بیش از ٣٠ سال تلاش این بانک برای احداث مدارس در نقاط محروم سراسر کشور مورد قدردانی قرار گرفت.

...
خیر مدرسه ساز "سیاوش زرآزوند"

"سیاوش زرآزوند" سال های زیادی در خارج از کشور زندگی کرد. این خیر مدرسه ساز همیشه به انجام کارهای خیر علاقمند بود و کارهای نیک بسیاری را تجربه کرده بود، ولی با وجود انجام کارهای خیر، وی همیشه به دنبال راهی بود که به پیشرفت کشورش کمک کند.

...
خبر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رهایی از بُخل نفس انسان را به موفقیت و پیروزی می‌رساند و نام نیک از آنها برجای خواهد گذاشت.

...
خبر

پیکر پاک "حاج‌ علی مردانی آذر" یکی از خیّران بزرگ عرصه مدرسه‌سازی کشور با حضور اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی و جمعی از دوستداران مرحوم از نقاط مختلف کشور؛ در وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

...
در نشست تقدیر از خدمات مدرسه‌سازی بانک صادرات مطرح شد؛

مدیران عامل بانک‌های صادرات، سینا و پارسیان، در جلسه تقدیر از خدمات مدرسه‌سازی بانک صادرات، خرید ۶۲ کانکس آموزشی برای مدارس سیل‌زده پلدختر تا اول مهرماه را تعهد کردند.

...
با حضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،

با حضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،جلسه هم اندیشی اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

...
خبر

علی مردانی آذر از جامعه خیرین مدرسه ساز تبریز و آذربایجان شرقی دار فانی را وداع گفت.

...
خبر

مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت درگذشت خیر مدرسه ساز حاج قربان رهنمون پیام تسلیتی صادر کرد.متن این پیام در پی می آید.