مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

مجمع عمومی فوق العاده و عادی هیات امنا جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

...
بانوی مدرسه ساز "ثریا جهانی"

در ادامه دیدارهای هفتگی با خیرین مدرسه ساز، نشست صمیمی با بانوی مدرسه ساز "ثریا جهانی" برگزار شد.

...
خبر

بانوی نیک اندیش مشهدی به نیابت خانواده همسرش که به رحمت ایزدی پیوسته است درمنطقه تبادکان واقع درحاشیه شهرمشهدمیسازد

...
خبر

جلسه مشترک مجمع خیرین مدرسه سازخراسان رضوی و اعضای شورای ّ بانوان خیرین مدرسه ساز برگزارشد

...
خبر

ششمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور باحضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عصر امروز دوشنبه 98/6/4در محل جامعه خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه بیشتر خیرین مدرسه‌ساز این منطقه غیر بومی هستند در این راستا خراسان‌شمالی نسبت به میانگین کشوری خیر مدرسه‌ساز کمتری دارد.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان کردستان با اشاره به تعداد مدارس ساخته شده در استان توسط خیرین مدرسه‌ساز گفت: در طول ۱۶ سال از فعالیت انجمن خیرین مدرسه‌ساز تاکنون ۴۸۰ مدرسه توسط خیرین ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش شده است.

...
خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت خیرین مدرسه ساز فرهنگ نیکوکاری را بیش از پیش در جامعه بخصوص در بین جوانان گسترش دهند.

...
خبر

استاندار اصفهان فعالیت خیرین مدرسه ساز در بخش محروم استان را خواستار شد و گفت: علاوه بر تحقق این مهم از سوی خیرین، نگاه ویژه به مدارس وقفی در همه ابعاد مختلف از جمله تعمیر و نگهداری می تواند راهکاری برای استفاده بهینه از فضاها و امکانات آموزشی موجود باشد.

...
بانوی مدرسه ساز گوهر ذوالقدر مقدم:

در نهمین هفته از اجرای طرح "قرار با خوبان مدرسه ساز" از خانواده نیکوکار "گوهر ذوالقدر مقدم" و دختر ایشان "فروزنده رهبرنیا" تجلیل شد.

...
به همت جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور؛

جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در ۲۰۰ نقطه فاقد فضای آموزشی استان سیستان و بلوچستان، مدرسه می‌سازند.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز سرعین گفت:‌ در حال حاضر بیش از ۳۱ نفر خیر مدرسه‌ساز در این شهرستان فعالیت می‌کنند که شاخص‌ترین این چهره‌ها خیر مدرسه‌ساز موسی‌زاده و برادران صدیقی است که با تعهد ساخت مدارس متعدد در روستاها سعی در فراهم کردن فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان دارند.