مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

دومین جلسه کارگروه مدارس مورد نیاز استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و جمعی از خیرین برگزار شد.

...
به همت خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد؛

مدرسه دو کلاسه روستای دولنگان سفلی در شهرستان سرپل ذهاب با اعتبار ۲میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال و مساحت یک هزارمتر مربع صبح امروز با حضور خیرین مدرسه ساز ومسئولان به بهره برداری رسید.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌‌ساز البرز بیان کرد: این مجمع طی ۶ سال فعالیت خود ۲۴۱ مدرسه را در مناطق کم‌برخوردار و پرجمعیت این استان ساخته است.

...
به همت خیرین مدرسه ساز کشور ؛

مدیر آموزش و پرورش مینودشت گفت: به همت خیرین مدرسه ساز ، با کلنک زنی مدرسه استثنایی در مینودشت ، آموزشگاه 6کلاسه کوشا ساخته می وشد.

...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورا حسینی پیام تسلیتی صادر کرد.

...
خبر

در جلسه رفع مشکلات مدارس سیستان و بلوچستان مطرح شد 103 روستای این استان فاقد مدرسه است

...
خبر

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت:خیرین مدرسه ساز ۹۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مدارس سیلزده استان کمک کردند.

...
خبر

خیرین مدرسه ساز، انسان های جهادگر و وارسته ای که توانسته اند با تزکیه نفس، از مال دنیوی چشم بپوشند و بخشی قابل توجهی از دارایی خود را برای رهایی فرزندان سرزمینشان از فقر فرهنگی هزینه کنند.

...
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار:

با استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس کشور و با توجه به مبالغ ارزش افزوده که در شهرستان وجوددارد سالیانه 10 مدرسه به حوزه آموزش و پرورش شهرستان شهریار اضافه می شود.

...
به همت خیرین مدرسه ساز ؛

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان گفت: تاکنون ۲۲۵ مدرسه آسیب دیده از سیل در این استان تعمیر و تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

...
با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش؛

با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و به همت خیرین مدرسه ساز عملیات ساخت مجتمع آموزشی خیرساز 24 کلاسه آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان آغاز شد.

...
رئیس سازمان نوسازی وتجهیز مدارس کشورخبرداد:

در جلسه مجمع عمومی فوق العاده و عادی هیات امنا جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که صبح امروز با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور برگزار شد رخشانی مهر گفت: در مهرماه سال جاری 10 هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش میشود.