مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
وزیر آموزش و پرورش:

حاجی میرزایی گفت: استان خوزستان از نظر تعداد خیرین مدرسه ساز در کشور رتبه دوم را داراست و باید از این ظرفیت به خوبی بهره برد.

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد

آیین افتتاح ۷۲ مدرسه زلزله زده استان کرمانشاه، شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رئیس و اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز، جمعی از خیرین، استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان در مدرسه برکت شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

...
خبر

دبستان خیر ساز زنده یاد عزت السادات میر صدرایی در روستای نریمانی رضویه استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

...
خبر

دبیرستان ۱۲ کلاسه امام حسین (ع) ویژه اتباع خارجی در حاشیه شهر مشهدبه بهره برداری رسید.

...
رضا گل نراقی خیر مدرسه ساز کشور ،

دکتر رضا گل نراقی، دندانپزشک و متخصص جراحی لثه است. او از خیران مدرسه سازی تهران است که در شهر قدس مدرسه ساخته. دکتر نراقی معتقد است اعتلای هر ملتی بستگی به فرهنگ و دانایی آن ملت دارد و در راستای این اعتلا، مدرسه سازی رکنی اساسی به حساب می آید. با او گفتگویی انجام داده ایم که بخشهایی از آن را در ادامه آورده ایم.

...
محمدتقی نمک فروش خیر مدرسه ساز ؛

دکتر محمدتقی نمکفروش، نیکوکار مسجد و مدرسه ساز اهل انزلی است. او 15 سال پیش، از آمریکا به ایران آمد و از 20 سال پیش مدرسه سازی را شروع کرد و تاکنون 17 مدرسه در 8 استان کشور ساخته است. گزیده ای از گفتگو با او در ادامه می آید.

...
زندگینامه خیرین مدرسه ساز

او میگوید روزی که مادر فقیدشان نخستین مدرسه را افتتاح کردند میگفتند خدا عمر دوباره به ایشان داده است. گزیده ای از گفت وگو با او در ادامه آمده است.

...
خبر

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدیداز 19پروژه خیری با 153 کلاس درس بهره برداری شد.

...
خبر

مدرسه خیر ساز خاندان سلمان صبح امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، رئیس سازمان نوسازی مدارس استان و جمعی از خیرین در یزد به بهره برداری رسید.

...
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انجام شد؛

امسال برگزاری ونواختن زنگ مهر حسینی دردبستان زنده یاد دکتر حافظی بدون حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

...
خبر

۲ مدرسه یک کلاسه خیرساز در شهرستان میانه با مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان آذربایجان شرقی، جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بهره برداری شد.

...
وزیر آموزش‌وپرورش:

وزیر آموزش‌وپرورش در آیین افتتاح مدرسه خیر ساز در بخش ازگله از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار کرد: مدرسه کانون اصلی یادگیری است و باید مناسب‌ترین امکان را برای یادگیری فراهم کند تا دانش‌آموزان وقتی به مدرسه می‌آیند اشتیاق داشته باشند.