مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین خبرداد:

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: خیرین ۳۰ درصد هزینه ساخت و بهسازی مدارس قزوین را به دنبال تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز تامین کرده‌اند.

...
با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد؛

۳۱ پروژه آموزشی و تربیتی با ۱۲۲ کلاس درس با حضور دکتر حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ، دکتر رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ، دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و دیگر مسئولان استانی در شهرهای سیل زده لرستان افتتاح شد.

...
منوچهر معارف خیر مدرسه ساز ؛

به راستی کار خیر و نیک انجام دادند، لطف حق می خواهد و عزم شخصی، اراده فرد هست که در پرتو توفیق الهی باعث خرسندی و رضایت مندی مردم می شود و سبب رفاه و آسایش انسان ها را رقم می زند.

...
خبر

مدرسه سازی کار خیری است که همیشه ماندگار خواهد ماند. خیری که پول خود را صرف ساخت یک مدرسه می کند، یادگاری از خود بجای می گذارد که ارزش آن با هیچ کاری قابل قیاس نیست.

...
خبر

در خانواده ای بزرگ شدم که پدر و مادرم کار خیر انجام می دادند، به ویژه برای ایتام. پدرم به خانواده های ایتام کمک جهیزیه و کمک تحصیلی می دادند و همیشه مدرسه ساختن را در آرزوهای پدرم می شنیدم. ایشان دوست داشتند یک مدرسه و یک درمانگاه بسازند.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرزخبرداد:

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲ درصد از مجموع خیرین استان را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: گرچه تعداد بانوان خیر مدرسه‌ساز البرزی به نسبت مردان کمتر است، اما ویژگی زنان در این است که می‌توانند خیران آینده را بسازند

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور؛

سومین جلسه کارگروه مدارس مورد نیاز استان سیستان و بلوچستان صبح امروز 14 مهر سال 98 با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

...
وزیر آموزش‌وپرورش در جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت‌مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز؛

وزیر آموزش‌وپرورش در جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت‌مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز اظهارکرد: باید فضایی ایجاد کنیم که هرکس با هر توانمندی بتواند در مدرسه‌سازی مشارکت کند، البته جامعه به حدی از قابلیت و ظرفیت رسیده است که در برابر هر مشکلی از جامعه احساس مسئولیت می‌کند و برای حل آن مشکل مشارکت می‌کند.

...
خبر

جلسه هم اندیشی اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز با وزیر آموزش و پرورش صبح امروز با حضور اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در محل سازمان آموزش و پرورش برگزار شد.

...
خبر

دانش آموزان روستای چشمه سفید کرمانشاه از خیر مدرسه ساز حاج کاظم مقدم بانی تکریم و تشکر کردند.

...
خبر

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طی چند سال اخیر، بیش از ۷۰ درصد فضاهای آموزشی استان توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

...
رخشانی مهر:

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد که ساخت 30 درصد مدارس کشور در قالب بیش از 130 هزار کلاس درس در کشور از برکات جامعه خیرین مدرسه‌ساز است.