مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
محمدرضا اسپرورین خیّر مدرسه‌ساز:

هرقدر نامهربانی بر سر جامعه سایه بیندازد، هر اندازه از بی‌مهری و بی‌رحمی مردم نسبت به یکدیگر صحبت کنند، اما هنوز افراد بسیاری، چراغ مهربانی را روشن نگه داشته‌اند تا دنیا برای دیگران نیز زیبا جلوه کند. دکتر محمدرضا اسپرورین یکی از همان افراد است. با او به گفتگو پرداختیم که ماحصل آن در ادامه می آید.

...
خبر

مدیرکل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: از ابتدای فعالیت خیرین مدرسه‌ساز این استان تاکنون ۳۹۳ مدرسه احداث و تحویل آموزش و پرورش منطقه شده و سیصد و نود و چهارمین مدرسه خیرساز نیر امروز در خلخال بهره‌برداری شد.

...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت رحلت جانسوز رحلت جانسوز پیامبر اعظم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) پیام تسلیتی صادر نمود.متن پیام در پی می آید.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز:

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز با بیان اینکه روند مهاجرت به این استان طی سالیان متمادی سیر صعودی داشته و اکنون البرز یکی از بحرانی ترین استان های کشور به لحاظ کمبودفضای آموزشی است،خواستار حمایت تمامی نهادهای ذی‌ربط برای رفع این مشکل شد.

...
خبر

5 مدرسه به همت موسسه خیریه مهرگیتی تقدیم آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان شد.

...
خبر

نهمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عصر امروز 30 مهرماه سال 98 در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشو ربا حضور رئیس جامعه خیرین برگزار شد.

...
حسنعلی رونقی خیر مدرسه ساز :

انگیزه ام از مدرسه سازی رضایت و خشنودی خودم بوده است. حقیقت این است که برای لذت خودم این کار را کرده ام! به گمانم هر که کشورش را دوست دارد باید برای دخترانی که مادران فردا هستند کاری انجام دهد. فقدان تحصیل برای دختران، آسیب و آفت جدی است.

...
نیره سینایی خیر مدرسه ساز؛

او می گوید: مدرسه سازی، فراهم سازی جایی امن برای بچه هاست تا بتوانند با آسایش خاطر درس بخوانند و معلم و فضای مناسب داشته باشند.

...
محمدحسین نجاتیان خیر مدرسه ساز ؛

او می گوید: همه کسانی که روزی منشأ خیر شده اند از مدرسه به چنین جایگاهی دست یافته اند. گاهی یک کار مشترک باعث می شود انسانها کنار هم جمع شوند و در برخی موارد هم این کار، نوعی نیکوکاری است.

...
سیمین موقر خیر مدرسه ساز ؛

او می گوید: «وقتی مدرسه ای ساخته میشود، نگاه بچه ها، تشکری که خانواده ها میکنند و شادی ای که در چشم هایشان موج میزند برایش بهترین و شادترین لحظه زندگی است.»

...
خبر

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: از ابتدای فعالیت خیرین مدرسه‌ساز استان تاکنون ۳۹۳ مدرسه احداث و تحویل آموزش و پرورش استان اردبیل داده شده است.

...
خبر

بر اساس طرحی که به تصویب هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان رسیده شورایی تحت عنوان شورای مشورتی مجمع خیرین مدرسه ساز استان تشکیل خواهد شد