مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
با حضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

چهارمین جلسه کارگروه بررسی مشکلات فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان صبح امروز درمحل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور ریس جامعه خیرین برگزارشد.

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت روز دانش آموز پیام تبریکی صادر نمود.متن این پیام در پی می آید.

...
آزاده وثوقی خیر مدرسه ساز؛

«چندی قبل همسرم جان خود را از دست داد. این موضوع مرا ازلحاظ روحی و روانی بسیار آشفته کرده بود و خواستم با یک کارخیرخواهانه در این دنیای ناپایدار نام او را ماندگار نمایم. اولین فکری که در این زمینه به فکرم خطورکرد ساخت یک مدرسه برای دانش آموزان هموطنم در منطقه‎ای که کودکان بیشتر به فضای آموزشی نیازدارند، بود.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار ابهر گفت: طی چهار سال گذشته ۱۴۷ کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز تحویل آموزش و پرورش ابهر شده است.

...
خبر

سالن ورزشی مشارکتی خیرساز از سالن ورزشی دانش‌آموزی مشارکتی خیرین مدرسه‌ساز (زنده‌یادان جواد و آفاق توکلی) در سمنان افتتاح شد.

...
فاطمه ساعی خیر مدرسه ساز؛

فاطمه ساعی، معلم بازنشسته و دبیر برگزیده کشور است که برای او تمبر یادبود هم چاپ کرده اند. این معلم به غایت مهربان و فداکار، سال 1385 منزل مسکونی اش را در تهران به درمانگاه خیریه تبدیل میکند. او میگوید هزینه کادر پرستاری و پزشکی آنجا را هم خودش می پردازد. با او گپی زده ایم کوتاه و البته خواندنی.

...
خبر

فرماندار کاشان گفت: کاشان شهر خیرین است و با وجود اینکه وظیفه اصلی دولت ایجاد تدابیری برای تحصیل و آموزش است ولی در کاشان 77 درصد فضای آموزشی توسط خیرین شهر فراهم‌ شده است.

...
خبر

خیرین مدرسه ساز البرزی سالها است که چراغ مهرورزی را با اهدای مال درامر مقدس مدرسه سازی روشن نگه داشته و مهربانی واقعی را در جامعه به نمایش گذاشته اند.

...
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی مطرح کرد:

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: از مشکلات خیرین مدرسه ساز، نبود یک حساب دولتی جهت واریز کمک‌های آنان است، زیرا در حال حاضر مشمول مالیات بر ارزش افزوده می‌شوند.

...
با حضور وزیر آموزش و پرورش در مشهد مقدس انجام د؛

وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه به خراسان رضوی به صورت همزمان ۱۵۸ پروژه ورزشی در سراسر کشور را به صورت متمرکز افتتاح کرد و گفت: برای احداث این تعداد پروژه‌ در مجموع 448 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که 30 درصد این مبلغ معادل 165 میلیارد تومان توسط خیرین و مابقی از اعتمبارات دولتی است.

...
خبر

مجمع عمومی فوق العاده و عادی هیئت امنا مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و خیرین عضو هیئت امنا این مجمع در مرکز آموزشی رفاهی شماره 3 فرهنگیان برگزار گردید .

...
به همت خیرین نیک اندیش خانم ها سدهی و خاکباز نژاد انجام شد؛

تفاهم نامه تکمیل مدرسه خیر ساز مرحوم احمد سدهی فی مابین جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و خیر نیک اندیش خانم مرضیه سدهی به امضا رسید.