مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
چاپ
کد خبر: ۲۶۱۷

۱۰ مدرسه در استان اردبیل با مشارکت بنیاد علوی ساخته می شود

۱۰ مدرسه در استان اردبیل با مشارکت بنیاد علوی ساخته می شود

طی جلسه‌ای که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، نماینده بنیاد علوی در استان اردبیل و روسای آموزش و پرورش مناطق گرمی و انگوت برگزار شد ، ساخت و تکمیل ۱۰ مدرسه با مشارکت نوسازی مدارس استان اردبیل در دستور کار بنیاد علوی قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دولت لطفی مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل از در دست اجرا بودن سه مدرسه از تعهدات قبلی بنیاد علوی با نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد و تشریح کرد : سه مدرسه سه کلاسه در مناطق آنقوتلار ، آرانچی و هدیلو در دست احداث بوده و هفت مدرسه دیگر در مناطق گرمی و انگوت در مرحله برگزاری مناقصه می باشد .

دولت لطفی از تعهد 67 میلیارد و چهارصد میلیون ریالی بنیاد علوی از محل تفاهم نامه سال گذشته و سال‌جاری جهت مشارکت 50 درصدی در ساخت 10 مدرسه در مناطق محروم شهرستان های گرمی و انگوت جهت رفع محرومیت و افزایش سرانه آموزشی این مناطق خبر داد و از اقدامات و همکاری بنیاد علوی دراین راستا تشکر کرد .

نماینده بنیاد علوی در استان اردبیل ضمن تشکر از همکاری و مشارکت نوسازی مدارس استان اردبیل در جهت رفع محرومیت و ساخت و مقاوم سازی مدارس مناطق استان، خواستار پیشبرد هرچه سریع تر و با کیفیت تر مفاد تفاهم نامه منعقده جهت نیل به اهداف و محرومیت زدایی از شهرستان گرمی گردید.

علی قیطانی احداث و تکمیل مدارس مورد تعهد بنیاد علوی را موجب افزایش سرانه فضاهای آموزشی مناطق گرمی و انگوت خواند و این امر را گامی مهم در جهت رفع محرومیت از مناطق محروم دانست.