مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
باحضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،

اولین همایش شورای عالی تشکل های اجتماعی فعال در سیستان و بلوچستان صبح امروز22آبان ماه سال 98 در انجمن خیریه هاسب برگزارشد.

...
وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح مجتمع استثنایی شهر رودهن؛

وزیرآموزش و پرورش درآیین افتتاح مجتمع استثنایی در شهر رودهن، تلاش برای دانش آموزان با نیازهای ویژه را بسیار مهم و در اولویت دانست و گفت: کار برای این قشر از دانش آموزان، احیای جامعه است.، البته فعالیت در این حوزه ویژگی‌های خاص خود را دارد و خیرین نیز برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت این دانش آموزان تلاش می‌کنند.

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

دکترقفلی تعهد ساخت ۲۰۰ مدرسه برای دانش آموزان با نیاز های ویژه را اعلام نمود.

...
باحضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشورانجام شد؛

مجتمع استثنایی کریم اهل بیت امام حسن (ع) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور مقام عالی وزارت، رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از خیرین مدرسه ساز کشور افتتاح گردید.

...
خبر

در شانزدهمین روز از آبان ماه 98 با حضور رییس ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ،معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش و خانواده زنده یاد حاج رمضان کیوانیان آیین بهره برداری از دبیرستان پسرانه کیوانیان برگزار گردید .

...
خبر

نتیجه دکترقفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه سا زکشور با پرداخت 500 میلیون ریال در احداث یک باب مدرسه در مشهد مشارکت کرد.

...
خبر

جلسه هم اندیشی شورای بانوان خیرین مدرسه ساز در استان سمنان برگزار شد .

...
در آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد صورت گرفت:

با حضور مسئولین اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی آیین افتتاحیه آموزشگاه خیرساز بانو اقدس محمودی هاشمی در آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد برگزار شد.

...
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع خیرین مدرسه ساز استان:

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع خیرین مدرسه ساز استان کمک خیرین در جهت مناسب سازی فضاها و تجهیزات مدارس دارای دانش آموزان فراگیر و تلفیقی را مهم دانست.

...
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور در مشهد تشریح کرد:

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور در جمع خیرین مدرسه ساز استان خراسان رضوی سیاست های شش گانه مشارکت خیرین در مدارس با نیازهای ویژه را تشریح کرد.

...
با حضورریس جامعه خیرین مدرسه سازکشور؛

جلسه هم اندیش فراهم نمودن امکانات برای دانش آموزان با نیازهای ویژه با حضور ریس جامعه خیرین مدرسه سازکشور در مجتمع توانبخشی امام رضا در مشهد مقدس برگزارشد

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و خیر نیک اندیش دکتر مصلی نژاد دهمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد