مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی خبر داد:

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور از افزایش تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره بیست و یکم خبر داد و گفت: تعهدات جشنواره بیست و یکم نسبت به جشنواره بیستم، ۲۰ درصد رشد داشته است.

...
خبر

مدیر آموزش و پرورش بانه گفت: تا زمان بازگشایی مدارس (مهر ماه) ۶ مدرسه جدید که با کمک خیرین مدرسه ساز و اعتبارات دولتی در این شهرستان ساخته شده به بهره برداری می رسد.

...
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد؛

رخشانی مهر گفت: خیرین مدرسه‌ساز، ۲۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی مدارس استان‌های سیل‌زده کمک کردند.

...
خبر

در چهارمین هفته از اجرای طرح «قرار باخوبان مدرسه ساز» دیدار با زوج خیر، مهندس رضا سطوت منش و همسرشان خانم موسوی برگزار شد. در این دیدار لوح نکوداشت سازمان نوسازی مدارس کشور از سوی محمدرضا قربانی مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان به این خانواده خیر اهدا شد.

...
قرار با خوبان مدرسه ساز (هفته پنجم)

در پنجمین هفته از اجرای طرح قرار با خوبان مدرسه ساز، دیدار با بانوی مدرسه ساز "منصوره مستوفی شمس" برگزار شد. بانو مستوفی پس از فوت نابهنگام تنها فرزندش در آمریکا بر اثر سانحه تصادف برای زنده نگه داشتن نام و یاد فرزندش وارد کار خیر مدرسه سازی شد.

...
خبر

معاون وزارت آموزش و پرورش در یازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان شهریارگفت: خیرین مدرسه ساز پیشگامان توسعه و تحقق عدالت آموزشی هستند و با مدرسه سازی به توسعه پایدار کشور کمک میکنند.

...
خبر

عملیات ساخت مدرسه ی 8 کلاسه خیر ساز خانم دکتر رشیدی در یزد آغاز شد.

...
خبر

پنجمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و اعضای هیات مدیره در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عصر امروز دوشنبه 7 مرداد سال 98 برگزار شد.

...
سرپرست وزارت آموزش پرورش در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان:

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: تا ابتدای مهرماه سال جاری مدارس خشتی، گلی و کانکسی با احداث و تعمیر ۳۹۳ مدرسه آسیب دیده، برچیده خواهند شد.

...
فرماندار گرمسار:

فرماندار گرمسار با بیان اینکه بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در حوزه ارتقای سطح آموزشی است، گفت: انجمن خیرین مدرسه‌ساز در گرمسار احیا می‌شود.

...
خبر

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: در چند ماه اخیر بیش از ۷۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین مدرسه‌ساز امضا و کار اجرایی انجام شده است.

...
خبر

مراسم چهلمین روز درگذشت محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور