مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خیرین مدرسه ساز با حضور در مزار مرحوم حافظی ،

نام مرحوم " دکترمحمد رضا حافظی" برای اهالی علم و دانش آشناست وهر کجا که نامی از مدرسه و دانش آموزان و ساخت مدرسه باشد اسم او اولین گزینه ای است که به ذهن ها می آید.امروز دوشنبه 25 اسفند ماه سال 99 جمعی از خیرین بر سر مزار آن مرحوم حاضر شدند و یاد و نام ایشان را گرامی داشتند.

...
خبر

آیین زیبای درختکاری با جضور رئیس و مدیر عامل جامعه خیرین به همراه جمعی از خیرین مدرسه ساز در حیاط محل جامعه خیرین برگزار و یه یاد مرحوم حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نهالی کاشته شد.

...
احمد خیر الهی خیر مدرسه ساز :

خیر نیک اندیش احمد خیر الهی می گوید: هیچ کاری بهتر از مدرسه سازی نیست، یکی از بهترین روزهای عمرم روزی بود که مدرسه را افتتاح کردیم.

...
خبر

بیست و دومین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور و مقامات عالی کشوری در سالن حجاب تهران برگزار و از سردیس حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز رونمایی شد

...
گفتگو با خیر مدرسه‌ساز سید جعفر فضل الهی؛

فضل الهی یکی از خیرین مدرسه ساز استان اصفهان می گوید: آینده دانش‌آموز در مدرسه ساخته می‌شود و چه بهتر است که با سرمایه‌گذاری در این امور بتوانیم آیند بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم.

...
خبر

بیست و دومین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور و مقامات عالی کشوری در سالن حجاب تهران برگزار و از سردیس حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز رونمایی شد

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

خانم نرگس آبیار کارگردان مطرح کشورمان صبح امروز 27 بهمن ماه سال 99 باحضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، سفیر مدرسه سازی شد.

...
به همت خیر نیک اندیش حاج آقا محمد خانی ،

پروژه بهسازی و مسقف سازی زمین چمن مصنوعی شهیدان محمد خانی با حضور خیر نیک اندیش حاج آقا محمد خانی و رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز به بهره برداری رسید

...
گفت و گو با خیر مدرسه ساز حسین بیک مهدوی ؛

حرفه اش مزرعه داری است و پرتلاش ،او می گوید: خوشبختانه اکثرافراد متمکن این مرزوبوم باتوجه به آموزه های دینی وسنت ، دستی به کارخیر دارند ولی آنچه که می تواند ریشه ای وبنیادی مشکلات جامعه راحل می کند تحصیل علم ودانش وکسب مهارت است، پس چه به جا و ارزشمند است اولویت مان در انجام کارخیردر شرایط کنونی جامعه مدرسه سازی ومدرسه داری باشد.»

...
گفت و گو با «وحید صباغیان» خیّر نیک اندیش تهرانی:

فضیلت کار نیک مدرسه سازی بی شک بر کسی پوشیده نیست و بزرگان بسیاری در خصوص فوائد و ارزشمندی این کار خیر پر برکت، جملات گوهر بار فراوانی گفته اند.

...
گفت وگو با «سیده مرضیه میرمولایی» بانوی خیّرمدرسه ساز ساکن رشت

پرورش در دامان خانواده ای مذهبی و علاقه مند به فعالیت های خیرخواهانه، نهال نیک ورزی و انسان دوستی را به زیبایی در عمق دل و جان او نیز نشاند؛ نو درخت بر بار و برگی که رفته رفته همراه وی قد کشید و پرورش یافت و تنومند شد.

...
خبر

دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس جعفری مدیر عامل و اعضای جامعه خیرین از مجتمع دکتر نصیری در منطقه 10 شهر تهران بازدید کردند.