مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس جعفری مدیر عامل و اعضای جامعه خیرین از مجتمع دکتر نصیری در منطقه 10 شهر تهران بازدید کردند.

...
بانو منیژه ساغریچی خیّر مدرسه ساز تهرانی:

پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش به دنبال این بود که کاری انجام دهد تاهم رضایت حق تعالی در آن باشد و از طرفی هم مخزن آرامش و مامنی برای ارتقای هر چه بیشترمعنوی.

...
خبر

سومین جلسه کمیسیون امور استانها مورخ 14/7/99 با حضور اقای دکتر قفلی رئیس و مهندس قلم چی عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون امور استانها و مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مهندس قورچی بیگی مدیر کل دفتر مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور ،به صورت مجازی برگزار شد.

...
خبر

دو پروژه خیر ساز در اصفهان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

...
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

محمد اعتدادی گفت: اقدام حسنه مدرسه سازی در استان نه تنها عقب نیفتاده، بلکه رشد داشته و تقریباً هر ۲ هفته یکبار یک مراسم کلنگ زنی مجموعه خیر ساز برگزار می‌شود.

...
خبر

خانواده شهید مدافع سلامت ( شهید شکری )در مشهد در اقدامی خداپسندانه ، اقدام به ساخت مدرسه کردند.

...
«حمید رضا قلی زاده» خیّر نیک اندیش خطّه خراسان شمالی:

«حمید رضا قلی زاده» متولد سال 1342، دانش آموخته کارشناسی هوانوردی، بازرگان و معلم خلبانی است که از نوجوانی آروزی ساخت مدرسه را در ذهن می پروراند.

...
گفت وگو با رحیم بهروزنیا خیر مدرسه ساز مشهدی:

رحیم بهروزنیا نه فقط یک خیر مدرسه ساز، بلکه الگویی برای جامعه است. الگویی که متانت، تواضع و بزرگی را در کلام و رفتارش می توان دید. او کارآفرینی است که با وجود مشکلات اقتصادی همه گیر در جامعه، همچنان عاشقانه و با موفقیت به کار خود در زمینه تولید ادامه می دهد،

...
خبر

روزی که مدرسه‌اش در فریزی مشهد افتتاح شد،سراسر وجودش از شوق سرشارشد. او بااینکه سه مدرسه ساخته بود اما تا آن روزی که خودش در مراسم افتتاحیه شرکت نکرده بود، عشق به مدرسه‌سازی را نیافته بود، گفت‌وگوی ما با حاج حسن حیدر علی، خیر مدرسه‌ساز را می‌خوانید

...
خبر

دکتر حسین پورخصالیان پزشک ایرانی مقیم آلمان با شیوه زندگی درویشانه درآمدهای طبابتش در آلمان را صرف اعتلای فرهنگ ایران و مدرسه سازی می کند.

...
گفت و گو با «بهزاد جباری» خیّر مدرسه ساز بجنوردی؛

«خراسان شمالی» یکی از استان های محروم کشور از حیث فقر مراکز آموزشی است و از این منظر به جد مشارکت فعال خیّران با آموزش و پرورش استان را می طلبد.

...
خبر

فرح نساء آنجوح» مادربزرگ نیکوکاری که خود تا پایان عمر در سیاه چادر زندگی می‌کرد؛ اما زمین هزار متری خود در روستای زادگاهش را جهت احداث مدرسه، به آموزش و پرورش اهدا کرده بود، درگذشت.