مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
چاپ
کد خبر: ۳۰۲۰

امضای تفاهم‌نامه ساخت 144 مدرسه توسط خیر نیک اندیش ،مهندس وکیلی

درخشش تمام خورشید در نیشابور؛

امضای تفاهم‌نامه ساخت 144 مدرسه توسط خیر نیک اندیش ،مهندس وکیلی

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع شورای معاونان، انتخابات را یک تکلیف برای همه معرفی کرد و از امضای تفاهم‌نامه ساخت 144 مدرسه به طور همزمان توسط عبدالرضا وکیلی خبر داد.


علیرضا کلیدری با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: ما تا آخرین لحظه با همه امکانات در خدمت انتخابات و برگزاری آن خواهیم بود و تشریح اهمیت موضوع انتخابات در یک جلسه ویدئو کنفرانس ویژه مدیران، اولیاء، مربیان و دانش آموزان رای اولی مورد تاکید است.

وی با اشاره به تفاهم نامه امضاء شده در خصوص پروژه های وکیلی و توجه به این خیر نیک اندیش، گفت: مهندس وکیلی سرمایه کم‌نظیر نیشابور بوده و در آخرین گفتمان انجام شده در صورت انجام تضمین‌های لازم توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مقرر شده است تمامی مدارس کهنه نیشابور بازسازی و تفاهم نامه ساخت 144 مدرسه به طور همزمان توسط این خیر نیک اندیش امضاء شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان، فعالیت ستاد ثبت نام، جمع آوری تحلیل ها و آمارهای لازم، بررسی نقل و انتقالات و تغییر سمت ها، توجه به اوقات فراغت دانش آموزان و نیاز سنجی های لازم در خصوص نیروی انسانی را مورد تاکید قرار داد.

منبع: پانا

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری