مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
چاپ
کد خبر: ۳۰۲۹

پیام تبریک رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به رئیس‌جمهور منتخب مردم

پیام تبریک رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به رئیس‌جمهور منتخب مردم

دکتر قفلی ،با ارسال پیامی، پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و کسب اکثریت آرای مردمی توسط وی را تبریک گفت.


جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی (دامت تائیداته)
 
سلا م علیکم
 
 انتخاب جنابعالی از سوی ملت فهیم ایران که با مشارکت و همدلی همراه بود به عنوان رئیس جمهور کشور عزیزمان ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه بنمایندگی از طرف خیر مدرسه ساز تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
 
و به استحضارحضرتعالی می رساند تشکل مردمی خیرین مدرسه ساز در سال 1377 بصورت خود جوش در راستای کمک به رفع مشکلات فضاهای آموزشی و پرورشی فرزندان این مرز و بوم ،  اولین بار در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) رسما" تشکیل گردید ، ودر طول این دو دهه زنان و مردان نیک اندیش از آحاد مختلف مردم  با مشارکت در احداث مدارس در همه استانها ، بویزه مناطق کم برخودار کشور و حتی در سایر کشورها ، در دوران دولتهای مختلف بسترهای مناسبی را برای تعلیم و تربیت دانش آموزان فراهم نمودند که بررسیهای علمی و فرهنگی نشان ازعزم ملی و مشارکت بی نظیر ایرانیان در امر مقدس مدرسه سازی ناشی از اعتقادات دینی و مذهبی را در عرصه جهانی معرفی می نماید .
 
 امید است با نگاه عدالت محوری جنابعالی  و با همراهی  و تعامل بیشتر  با خیرین مدرسه ساز دستیابی تمامی دانش آموزان به مدارس  و تجهیزات استاندارد  بیش از پیش فراهم شود .
 
از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت مردم عزیز ایران را  در سایه توجهات حضرت حق مسالت دارم.
 
 
 
 
ناصر قفلی  
 رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور