مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد:

محمد‌باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه کشور با بیان اینکه خیّرین مدرسه‌ساز درسال‌های اخیر باعث ترغیب دولت به افزایش اعتبارات مدرسه‌سازی شدند، از تلاش برای پرداخت کامل اعتبارات حوزه مدرسه‌سازی در سال جاری خبر داد.

...
خبر

خیرین مدرسه‌ساز، ۱۳۵ هزار کلاس درس در اقصی نقاط کشور ساخته‌اند و به گفته رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، احداث این میزان کلاس درس، شوخی نیست.

...
خبر

در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویر احمد طی پیامی این روز بزرگ را به همه خیرین گرانقدر به ویژه خیرین مدرسه ساز تبریک گفت .متن این پیام در پی می آید.

...
خبر

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، هم‌زمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و به مناسبت روز ملی تکریم خیرین پیامی صادر کرد

...
خبر

مراسم روز ملی تکریم خیّرین با حضور جمعی از مقامات کشوری و خیّرین مدرسه‌ساز در اردوگاه شهید باهنر تهران و همزمان به‌صورت ارتباط تصویری با ۳۱ استان کشور برگزار شد.

...
خبر

مراسم روز ملی تکریم خیّرین با حضور جمعی از مقامات کشوری و خیّرین مدرسه‌ساز در اردوگاه شهید باهنر تهران و همزمان به‌صورت ارتباط تصویری با ۳۱ استان کشور برگزار شد.

...
گفت و گو با رشید محمد حسینی حاجی ور خیر مدرسه ساز؛

رشید محمد حسینی که از بدو استخدام به عنوان معلم به مناطق عشایری لالی گام نهاد؛ برای حفظ سلامتی دانش آموزانش تصمیم گرفت همزمان با تدریس و پیشبردن فرآیند تعلیم و تربیت، کلاس های درس ایمن بسازد و در حال حاضر موفق شده است که با مشارکت خیرین سه مدرسه در مناطق عشایری تل حاجعلی، هارکیزه و دوتالکی لالی احداث کند.

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد؛ که یکی از معلمان بازنشسته این استان به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب تفاهم نامه ای، اندوخته سال ها کار وتلاش خود را به مدرسه سازی اهدا کرد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : خیرین مدرسه ساز این استان ۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ کمک کردند.

...
«فریدون حدادیان» خیّر نیک اندیش سنندجی؛

«فریدون حدادیان» از آن بازنشسته های فعال و پر انرژی روزگار است که انجام کارخیر درحد بضاعت و توانش همیشه مثل نان و نمک میهمان سفره زندگیش بوده ونه تنها خودش که همسر مهربانش نیز در کنار او در این بزم باشکوه همراه و همسو بوده است

...
گفتگو با خیر مدرسه ساز کاظم قلم چی ،

مهندس کاظم قلم چی از خیرین فعال در حوزه مدرسه سازی است. این خیر مدرسه ساز در عین حال عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران نیز هست و نقش موثری در رشد و شکوفایی فعالیت خیرین در عرصه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی دارد. در این نوشتار با چکیده ای از پیشینه این خیر مدرسه ساز آشنا می شویم:

...
گفت و گو باخیر مدرسه ساز جواد صبوریان ؛

جواد صبوریان یکی از خیرین نیک اندیشی است که به همراه برادران خود قدم در عرصه مقدس مدرسه سازی نهاده است . گفت و گو با این خیر نیک اندیش را در ادامه می خوانید.