مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
در راستای گرامیداشت مقام پدر مدرسه سازی ایران ،

خیابانی در منطقه یک تهران و در نزدیکی محل جامعه خیرین مدرسه‌ساز به نام رئیس فقید این مجموعه مرحوم محمدرضا حافظی نام‌گذاری شد.

...
به همت خیر مدرسه ساز مهندس محمد دانشمهرانجام شد،

مهندس محمد دانشمهر تفاهم نامه تکمیل مدرسه ای 9 را در استان خوزستان به امضا رساند.

...
مهندس هاشم رازفر و همسر" سیما الفتی "

در بعضی خانواده های ایرانی، کار خیر ارثی است. خانواده الفتی همگی دست به خیر بودند. تمامی اهالی محل، خانم خانه را فردی خیر می شناختند که در تمام امور خیرخواهانه فعالیت می کرد؛ از تهیه جهیزیه تا کمک به فقرا و نیازمندان.

...
استان‌های برتر در اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» تقدیر شدند،

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ارزیابی عملکرد استان‌های کشور در اجرای برنامه‌های پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» ذیل طرح تحولی آجر به آجر خبر داد و گفت: چهار استان خوزستان، گیلان، خراسان جنوبی و کرمانشاه بیشترین امتیازات را کسب کردند.

...
خبر

بدون شك ترك تحصیل دانش آموزان یكی از معضلاتی است كه می توان آن را آفتی بزرگ برای ساختار جامعه دانست چرا كه توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در گرو وجود نیروی انسانی توانمند، آگاه و اندیشمند است و این مهم جز با طی كردن پله های علم و دانش توسط آینده سازان جامعه میسر نخواهد شد.

...
خبر

شکرالله باقریان خیر مدرسه ساز می گوید اگر دانشگاه و مدرسه نباشد، درکی وجود نخواهد داشت و به همین دلیل باید قدردانِ معلمان و کسانی باشیم که فرهنگ مدرسه سازی را یادمان دادند.

...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

...
گفتگو با سید اصغر صالحی معلمی که خیر مدرسه ساز شد،

سید اصغر صالحی معلم بازنشسته ای است که تا به امروز پنج مدرسه در سطح استان خراسان رضوی بنا کرده ، وی معتقد است دانش آموزان در مدارس خیر ساز درس ایثار ، بخشش و انفاق می آموزند.

...
خبر

تفاهمنامه بین اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان سمنان و سازمان بسیج سازندگی برای ورود گروه‌های جهادی در عرصه ساخت و ساز و تعمیر مدارس منعقد شد.

...
گفتگو با جواد قرآن نویس خیر مدرسه ساز ؛

جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ،علاوه بر ساخت مدرسه در سایر امور خیریه پیشتاز بوده و چشم امید بسیاری از دانش آموزان محروم است.

...
نورا جهانگرد خیر مدرسه ساز ؛

حوالی ظهر روز 4 دیماه 97 بود. اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات دچار واژگونی شده بود و به پایین پرتاب شده بود.خانم جهانگرد و همسرش با شنیدن این خبر، سراسیمه به دانشگاه مراجعه کرده و در کنار جمع زیادی از والدین، دنبال دختر خود در میان مجروحین می گشتند اما مسئولان اسم نیلوفر را در زمره مفقودین اعلام کرده بودند.

...
رئیس جمهور در آیین افتتاح طرح‌های ملی وزارت آموزش و پرورش:

رئیس جمهور در آیین افتتاح طرح‌های ملی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه افتتاح بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در یک روز افتخاری برای دولت و خیّرین مدرسه ساز است گفت: افتتاح این طرح‌ها امیدبخش و نشانگر پیشرفت کشور در مسیر توسعه است.