مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهرستان تنگستان استان بوشهر؛

مدرسه 6 کلاسه ابرار در بندر محمد عامری بخش دلوار شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

...
خبر

مانده‌ام قهرمانم خطابت کنم یا پهلوان، میان انبوهی از واژه‌ها گم شده‌ام. کمکم کن خطاب نامه‌ام چه باشد. خدا قوت ساده ایست به سادگی مردمان ساده روستا.

...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت .متن پیام به شرح زیر است:

...
خبر

عملیات ساخت مدرسه ۳ کلاسه فرزندان میهن ۹۴ در روستای ولی ممیلو به همت خیّرین گروه صنعتی میهن در جعفرآباد برگزار شد.

...
گفتگو با خیر مدرسه ساز

بعضی ها ستون هایی هستند که شهر بر روی آنها استوار است. اگرتهران و شهرهای دیگر در ایران و کشورهای دیگر فرو نمی ریزد به دلیل بودن آدم هایی است که حکم ستون های شهر را دارند. میرفتح اله امیرسرهنگ پور نمینی هم یکی از این ستونهاست.

...
دکتر «گل رضا نراقی » دندانپزشکی که خیر مدرسه ساز شد؛

دکتر«رضا گل نراقی» دندانپزشک ، استاد دانشگاه و از خیران مدرسه سازی است که تا کنون برای اعتلای آموزش و پرورش کشور بانی ساخت 6 باب مدرسه در اطراف تهران و محله های محروم شده است.

...
خبر

عملیات ساخت دو باب مدرسه ۳ کلاسه در روستا های کریق و قزل قیه منطقه هیر استان اردبیل با مشارکت هلدینگ میهن و نوسازی مدارس و با حضور مدیرکل نوسازی مدارس ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ، نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور ، مدیر مسئولیت های اجتماعی هلدینگ میهن و مسئولان محلی آغاز گردید.

...
خبر

۴ مدرسه در قالب ۵ کلاس درس با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۹۰۰ میلیون تومان به همت خیرین به بهره برداری رسیدند.

...
خبر

دکتر قفلی در پی درگذشت مهندس سید مهدی میربد مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد .متن پیام درپی می آید.

...
سید محمدرضا سید زنوزی ؛

"محمدرضا زنوزی" هدف خود را با ساخت مدرسه ای شبانه روزی برای بچه های شهرستان "زنوز" به واقعیت تبدیل کرد تا بچه های روستا دیگر به دلیل شرایط سخت، دست از تحصیل برندارند.

...
خیر بزرگوار حاج غلامحسین رحمانی خواجویی؛

حاج غلامحسین رحمانی خواجوییمی گوید: زیرساخت مملکت، ادب و فرهنگ و فونداسیون هر کشور آموزش و پرورش است و معتقد است که با مدرسه سازی نه تنها سرمایه کم نمی شود بلکه رونق می یابد

...
خواستن توانستن است؛

رضا داوری یکی از خیرین نیک اندیشی است که ،سال ها سرایدار آموزش و پرورش استثنائی بوده ، وی پس انداز سال ها تلاش خود و همسرش را به امر مقدس مدرسه سازی اختصاص داد تا نام نیکی از او و خانواده اش به یادگار بماند.