مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
با دستور رئیس‌جمهور؛

رئیس جمهور صبح امروز ، ۲۶۸ پروژه آموزشی با ۱۲۹۵ کلاس درس را در ۱۵ استان کشور به صورت متمرکز و از طریق ارتباط ویدئو‌کنفرانس افتتاح کرد.

...
خبر

قطارمدرسه سازی شهرستانهای استان تهران بارعایت پروتکل های بهداشتی درایستگاه کرونا هم متوقف نشد.

...
با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد؛

آیین رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیرین مدرسه‌ساز «رضا گل‌نراقی» و «برادران ذبیحی» با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

...
خیر مدرسه ساز جواد قرآن نویس،

جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ،علاوه بر ساخت مدرسه در سایر امور خیریه پیشتاز بوده و چشم امید بسیاری از دانش آموزان محروم است.

...
«فرامرز بزرگی» خیّر نیک اندیش قائمشهری از لذت کار خیر مدرسه سازی می گوید:

همان سال که کلنگ ساخت مدرسه را زد، مساحت منزل مسکونی اش به خاطر بزرگ شدن بچه ها و نیازشان به اتاق های مجزا، ناکافی بود و دردل بچه ها برای خرید خانه ایی بزرگتر نزد مادرشان به گوشش رسید .

...
برادران عبدالحامد و محمد تقی معتمدیان خیرین مدرسه ساز ،

محمد تقی و عبدالحامد از بچگی، مدرسه را دوست داشتند و هیچ وقت غیبت نمی کردند و این کار خانم ادیبی باعث شد تا آن ها هم بعدها به این موضوع فکر کنند، که مدرسه یکی از مهم ترین مکان ها برای رشد و پیشرفت کشور است.

...
خبر

معلم جوان مشهدی باعث تغییرات شگرف در زندگی دانش‌آموزانش شد، او پسر زباله‌گردی را به کارآفرین تبدیل کرد و در ماجرایی دیگر پسری که مادرش بخاطر مشکلات زیاد، قصد داشت سرپرستی او را به بهزیستی واگذار کند، با همت و تلاش این معلم تبدیل به نان‌آور خانواده شد.

...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدر سه ساز کشور در پیامی هفته معلم را تبریک گفت.

...
غلامعلی رافتی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی؛

اساس توسعه هر کشور توسعه آموزش و پرورش وتعیلم فرزندان است وبه همين دليل فراهم کردن امکان تحصیل برای دانش آموزان بویژه در مناطق محروم و فاقد فضای آموزشی مناسب اولویت کشور بوده و ارزش بالای اخروی دارد .

...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی شبهای قدر و شهادت مولای متقیان را تسلیت گفت.

...
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در مراسم روز ملی تکریم خیّرین با تقدیر از اقدامات شایسته خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین نیک اندیش مدرسه‌ساز با انفاق مال و دارایی خویش امکان تحصیل را برای بسیاری از دانش آموزان فراهم می کنند.

...
وزیر آموزش و پرورش در مراسم روز ملی تکریم خیرین:

محسن حاجی میرزایی در مراسم روز ملی تکریم خیرین گفت: خیرین مدرسه ساز و معلمین هنرمندانی هستند که عشق و هنر آنها انسان‌سازی است.