مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

محمدباقر نوبخت در نشست صمیمانه با جمعی از خیّرین مدرسه‌ساز از تلاش برای افزایش اعتبارات ردیف مشارکت خیرین مدرسه ساز در سال جاری خبر داد.

...
مهندس ناجی مقدم مطرح کرد:

مدیر اجرایی پروژه‌های عمرانی بنیاد علمی و آموزشی قلم چی کشور عنوان کرد : این بنیاد تا به امروز 305 مدرسه و کتابخانه در سطح کشور به بهره برداری رسانده است.

...
خبر

مدرسه روستای کوران منطقه فین بندرعباس که کار احداث آن توسط ستاد خیرین بانک صادرات ایران آغاز شده بود، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

...
به همت خیر نیک اندیش حاج رحمان کارکن ؛

تفاهم نامه ساخت سه مدرسه ۲ کلاسه خیرساز با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان مراغه، مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز امضا شد.

...
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز خبر داد :

مهرانی با اشاره به اهمیت اهتمام خیرین در امر مدرسه سازی گفت: طی سال جاری ۴۹ پروژه آموزشی و پرورشی در مناطق محروم استان البرز با اهتمام خیرین ساخته می شود.

...
خبر

معلمی با وجود نیاز مالی شدید و بیماری فرزندش، با ایثار و گذشت، به یاری دانش‌آموزان کم برخوردار خود شتافته و با هزینه شخصی، 2 دستگاه تبلت برای آن‌ها خرید.

...
خبر

روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان در ییامی درگذشت دکتر سید محمد طالب زاده ، بزرگ مرد وارسته ی عاشق مدرسه سازی را تسلیت گفت.

...
به همت خیر نیک اندیش ملیکا اسماعیلی نسب انجام شد،

تفاهم نامه ساخت مدرسه ای سه کلاسه در روستای صندوق آباد قروه استان کردستان به همت خیر نیک اندیش خانم ملیکا اسماعیلی نسب به امضا رسید.

...
خبر

آیین رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیر مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی «ادیک مجنونیانس» با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

...
به همت خیر مدرسه ساز مهندس مهدی هادی نصرآبادی انجام شد،

آیین کلنگ زنی دو واحد آموزشی خیرساز در روستای اشکاوند ناحیه ۶ آموزش و پرورش اصفهان برگزار گردید

...
خبر

هفت طرح آموزشی و پرورشی ظهر روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و دیگر مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در شهرستان پاکدشت استان تهران افتتاح و کلنگ ‌زنی شد.

...
خبر

عملیات ساخت مدرسه خیّر ساز سیدحسن طباطبایی رفیعی که با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان ساخته می شود آغاز شد.