مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خیّر مدرسه ساز مالک جعفر زاده مقدم ،

مالک جعفرزاده مقدم یکی از خیرین نیک اندیش استان اردبیل است . وی تاکنون بانی ساخت 30 مدرسه در سطح استان است و تصمیم دارد 84 مدرسه به یاد 84 اسیر کربلا احداث نماید.

...
مصاحبه با علی روحی خیر مدرسه ساز تهرانی؛

در نگاه اول فرقی نمی کند مدرسه برای چه کسانی ساخته می شود، چرا که هدف، احداث مکانی مقدس است که برای ارتقای دانش و تحصیل دانش آموزان این مرز و بوم ساخته می شود.

...
گفتگو با بانو شهناز آریا خیر مدرسه ساز ؛

شهناز آریا خیر نیک اندیش می گوید:یکی از مهمترین آرزوهای من ایجاد شادی برای کودکان است و اعتقاد دارم بالاترین هدیه ای که می توان به آنها تقدیم کرد شادی است

...
گفتگو با خیر مدرسه ساز مهندس حمید مستشاری،

مهندس مستشاری مفهموم والاتر و بالاتر برای خیرین مدرسه سازقائل و معتقد است کوچک ترین و کمترین کار خیرین مدرسه ساز آجر روی آجر گذاشتن است و گرنه هر قدم و قلمی که در این راه برداشته شود مدرسه سازی است.

...
خبر

وزیر آموزش و پرورش در پیامی؛ فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۰ را به مسئولان و مردم، به ویژه جامعه‌ گرانقدر فرهنگیان، دانش آموزان عزیز و اولیای معزّز، تبریک و تهنیت گفت.

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.متن پیام در پی می آید.

...
خبر

یک معلم هنرمند و دبیر هنر آموزش و پرورش شهرستان محروم رشتخوار درباره کاری که برای دانش‌آموزانش انجام داد و آنان را به دیدار یکی از مفاخرهای موسیقی کشور که خود جز خیرین مدرسه ساز هم هست برد.

...
علیزاده دردیدار با مجمع خیرین مدرسه ساز عجب شیر:

نماینده مردم مراغه در مجلس با بیان اینکه مبنا و اساس فرهنگ هم آموزش و پرورش است، گفت: جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی آموزشی در دستورکار قرار دارد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از تحقق ۱۳۳ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز استان همدان خبر داد.

...
به همت خیرین مدسه ساز و خانواده‌های آملی؛

مدرسه قدیمی انقلاب اسلامی شهرستان آمل به همت خیرین مدرسه ساز و خانواده‌ها به مدرسه‌ای مدرن و جدید تبدیل شد.

...
خبر

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های خیرساز گفت: اقدام خیرین در احداث مدرسه، گام‌های موثری برای ادامه تحصیل دانش آموزان است و اینکه دانش‌آموزان هنگام تحصیل پیوسته از خیرین مدرسه ساز به نیکی یاد می کنند، اجر بزرگی است که همراه آنها خواهد بود.

...
خیرین مدرسه ساز با حضور در مزار مرحوم حافظی ،

نام مرحوم " دکترمحمد رضا حافظی" برای اهالی علم و دانش آشناست وهر کجا که نامی از مدرسه و دانش آموزان و ساخت مدرسه باشد اسم او اولین گزینه ای است که به ذهن ها می آید.امروز دوشنبه 25 اسفند ماه سال 99 جمعی از خیرین بر سر مزار آن مرحوم حاضر شدند و یاد و نام ایشان را گرامی داشتند.