مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمدخبرداد:

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد 39 مدرسه با 156 کلاس درس در دست ساخت دارند.

...
مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز هوراند:

پاشایی ،در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان هوراند گفت : نقش خیرین درتحقق اهداف آموزش و پرورش تعیین کننده است ومدرسه سازی راهی برای رسیدن به اوج افق های روشن و تضمین کننده سعادت اخروی ودنیوی است.

...
در هفتمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی عنوان شد؛

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی ،درهفتمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان گفت : در دو سال گذشته 22 مدرسه و زمین از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز مهاباد اهدا شده است .

...
در چهارمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی ؛

در چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی ،خیرین مدرسه ساز مبلغی بالغ بر12 میلیارد ریال را برای احداث یک باب مدرسه متعهد شدند.

...
در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مطرح شد ؛

استاندار آذربایجان شرقی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش این استان که صبح امروز 96/1/27برگزار شد گفت : 78 طرح آموزشی نیمه تمام در این استان وجود داد که مستلزم حمایت خیرین است .

...
با حضور وزیر ارتباطات انجام شد:

نوزدهمین جشنواره های خیرین مدرسه ساز کشور با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

...
با تعهد خیرین مدرسه ساز ؛

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خواجه از توابع استان آذربایجان شرقی گفت: بر اساس تعهد خیرین مدرسه ساز ، به زودی شاهد برچیده شدن مدارس کانکسی در این منطفه خواهیم بود.

...
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی؛

آخوندیان، با مثبت ارزیابی کردن میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز در تکاب ، گفت : شهرستان تکاب در امر ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در رتبه ششم استان آذربایجان غربی قرار دارد و خیرین مدرسه ساز استان، 228 میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در مناطق مختلف استان متعهد شده اند.

...
مدیر کل نوسازی استان مرکزی:

قائمی از ساخت 489 کلاس درس در سال جاری توسط خیرین خبر داد و افزود:فضاهای آموزشی در حال احداث در استان مرکزی توسط خیرین مدرسه ساز بیش از 70 هزار متر مربع زیربنا را شامل شده و نزدیک به 50 میلیارد ریال هزینه را در بر می گیرد.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران؛

فیروزیان با اشاره به اینکه ، استان مازنداران بیش از 6 هزار مدرسه دارد افزود:حضور چشمگیر خیرین در این استان موجب شده تا بسیاری از مدارس این استان توسط خیرین ساخته شود.

...
خبر

خیرین مدرسه ساز در یک اقدامی خداپسندانه 70 میلیون تومان کمک نقدی به دانش آموزان محروم شهرستان تیران و کرون استان اصفهان اهدا کردند.

...
خبر

جشنواره های تکریم از خیرین مدرسه ساز به همت ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان ها و مجامع خیرین مدرسه ساز در 31 استان برگزار می شود.