مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
در حاشیه نوزدهمین جشنواره های خیرین مدرسه ساز استان البرز مطرح شد:

نوزدهمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز استان البرز با حضور خیرین و مسئولان استانی برگزار شد .

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان از فعالیت بیش از 450 خیر مدرسه ساز در این استان خبرداد.

...
خبر

مدیرکل نوساری مدارس استان گیلان از آغاز جشنواره های خیرین مدرسه ساز این استان در فرودین ماه سال جاری خبرداد و گفت : جشنواره های خیرین مدارس استان گیلان با رویکرد مشارکت خیرین در ایمن سازی مدارس برگزارمی شود.

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان از برگزاری نوزدهمین جشنواره تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه ساز این استان در روز اول اردیبهشت ماه خبر داد.

...
خبر

افتتاح دبیرستان خیرساز امیر علاقبند در شهرستان پردیس

...
خبر

مراسم بهره برداری از دبیرستان خیر ساز امیر علاقبند صبح امروز در شهرستان پردیس با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران ، خیر مدرسه و جمعی از مقامات اداره کل نوسازی مدارس اسان تهران و مقامات محلی منطقه برگزار شد.

...
خبر

دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز درمنطقه خاروانای استان آذربایجان شرقی با تعهد ساخت مدرسه ی 6 کلاسه در این منطقه برگزار شد.

...
خبر

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی جزو استان هایی است که همیشه در وادی مدرسه سازی پیشقدم بوده و در دوسال اخیر بالاترین میزان مشارکت خیرین در مدرسه سازی را به خود اختصاص داده است .

...
در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر مطرح شد؛

در نوزدهمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز که در استان بوشهر برگزار شد، خیرین این استان متعهد شدند که مبلغی به اعتبار 18 میلیارد تومان برای ساخت و نوسازی مدارس این استان کمک کنند.

...
خبر

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 88 مجتمع آموزشی با بیش از یک هزار و 100 کلاس درس توسط خیران مدرسه ساز تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده است

...
خبر

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد از برگزاری نوزدهمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز این استان در روز 30 فروردین ماه خبر داد.

...
خیرین به تعهدات خود در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز اهر جامه عمل پوشاندند

بچه های یک روستای فاقد مدرسه در اهر استان آذربایجان شرقی به همت خیرین از نعمت مدرسه برخوردار شدند.