مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
چاپ
کد خبر: ۸۴۷

20 کلاس درس خیر ساز و مشارکتی در شهرستان بانه تحویل آموزش و پرورش شد

20 کلاس درس خیر ساز و مشارکتی در شهرستان بانه تحویل آموزش و پرورش شد

رئیس آموزش و پرورش بانه از تحویل 20 کلاس درس خیر ساز و مشارکتی خبر داد و گفت: هشت کلاس در شهر بانه و 2 مدرسه هر کدام با 6 کلاس در روستاهای بنی رزان و ننور امروز افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، رضا خضری  در آیین نمادین افتتاح مدرسه روستای ننور که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت : این مدارس با همت خیرین مدرسه ساز و همچنین اعتبارات تملک دارایی به صورت مشارکتی ساخته شده اند.
وی افزود: مدرسه 6 کلاسه روستای بنی رزان در زمینی به مساحت یک هزار 500 متر مربع با زیر بنای 350 مترمربع و پنج 5 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار به همت خیر مدرسه ساز بانه ای ساخته  شد و اکنون 168 دانش آموز مقطع ابتدایی در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
خضری تاکید کرد: مدرسه 6 کلاسه روستای ننور نیز در 2 طبقه با زمینی به مساحت یک هزار 500 متر مربع توسط خیر ساخته شده است و 48 دانش آموز مقطع متوسطه اول و 84 دانش آموز ابتدایی در آن تحصیل می کنند.
وی یادآور شد: 8 کلاس درس در سه واحد آموزشی بانه نیز با 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار که یک میلیارد و 200 میلیون ریال توسط خیر مدرسه ساز و مابقی از محل اعتبارات تملک دارایی تامین شده امروز به بهره برداری رسید.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.

منبع: ایرنا

منتشر کننده : نزاکت الهیاری