مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

خانواده شادروان مهندس ولی الله بیات با هزینه برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت عزیز ازدست رفته شان، در احداث یک مدرسه یک کلاسه مشارکت نمودند و بنایی ماندگار جهت شادی روح آن مرحوم بجای گذاشتند.

...
به همت "شریفی" بانوی نیک اندیش

پروژه ۴ کلاسه خیرساز زنده یاد آرمین شریفی با ۳۰۰ متر مربع زیر بنا و ۲۳۰میلیون تومان اعتبار در روستای زاغه شهرستان بهار استان همدان به بهره برداری رسید.

...
خبر

پروژه 15 کلاسه بندرانزلی به عنوان یکی از بهترین و کارا ترین پروژه آموزشی استان تا اواسط ماه آینده سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

...
خبر

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ، با اشاره به اینکه از سال 78 تا کنون خیرین مدرسه ساز هزار پروژه آموزشی را در این استان به بهره برداری رسانده اند افزود: با بهره برداری از این پروژه های آموزشی 6 هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی اصفهان اضافه شده است.

...
خبر

مدرسه خیر ساز «آریو مصلی نژاد» با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در شهرکرد افتتاح شد.

...
خبر

مدیرکل مشارکت های مردمی و نهادهای سازمان نوسازی، توسعه و تهجیز مدارس کشور با اشاره به اینکه٥٠ درصد‏ از مدارسی كه مهر بهره برداري شد خيرساز بوده گفت: نزدیک به 20 سال است که از کمک خیرین مدرسه ساز استفاده می کنیم.

...
خبر

كارگاه خياطي هنرستان يار واقع در روستاي درودزن استان فارس به همت خيرين محلي و با اختصاص مبلغ 485 ميليون ريال راه‌اندازي و تجهيز شد.

...
خبر

با همت خيرين نيك انديش و بنيادهاي نيكوكاري، تا پايان مهر ماه 28 پروژه خيري در شهرستان هاي مختلف استان فارس به بهره‌برداري مي رسد.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز با اشاره به دوبرابر بودن تراکم دانش آموزی در استان نسبت به میانگین کشوری، گفت: ۳۰ درصد فضاهای آموزشی در البرز فرسوده است که نیاز به تخریب و مقاوم سازی دارد.

...
گفت و گو با بانوی مدرسه ساز ثریا جهانی؛

ثریا جهانی بانوی نیک اندیشی است که پس از فوت برادرش طبق وصیت ایشان اقدام به امر مدرسه سازی کرد وی معتقد است بانوان نقش بسزایی در گسترش فرهنگ مدرسه سازی دارند .

...
خبر

عملیات ساخت مجتمع آموزشی دکتر مصلی نژاد در بیرجند آغاز شد.

...
خبر

حاج مالک جعفرزاده مقدم بزرگ خیر مدرسه ساز که 84 مدرسه بنام اسرای کربلا تعهد کرده است ، از مدارس منطقه محروم ارشق اردبیل بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات دانش آموزان و معلمان آشنا شد.