مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

دبستان زنده یاد نور مراد آیینه وند با اعتبار یک میلیارد و500 میلیون ریال به بهره برداری رسید

...
خبر

مدرسه خیر ساز 15 کلاسه شهیدان تقی زاده در شهرستان دورود استان لرستان افتتاح شد.

...
خبر

بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اهداء لوح تقدیر به امیر حسین رادمنش رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد از زحمات خیرین مدرسه ساز و مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد تقدیر و تشکر کرد .

...
خبر

«توپی کلاس» و «گدام کلاس» سازه‌های جدید مناسب با اقلیم، جایگزین مدارس خشتی و کپری در این استان می‌شود

...
خبر

راشکی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 6 هزار کلاس درس فرسوده در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد افزود:600 مدرسه در قالب 2 هزار و 600 کلاس درس در طرح ایجاد فضاهای آموزشی در حال ساخت است.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان ؛

دفتری با اشاره به اینکه استان خوزستان نیاز مبرم به امر مدرسه سازی دارد گفت : دستاورد مجامع خیرین مدرسه ساز طی 20 سال گذشته ستودنی است .

...
خبر

به همت بنياد نيكوكاري قلم‌چي و با حضور دكتر حافظي رييس جامعه خيرين مدرسه ساز كشور، در نخستين روزهاي سال تحصيلي جديد به دانش آموزان دو مدرسه خيري شهرستان بروجرد كيف اهدا شد.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل از ساخت 355 مدرسه در سه دهه اخیر به همت خیرین و افراد نیکوکار در سطح استان اردبیل خبر داد.

...
با حضور دکتر واعظ مهدوی صورت گرفت:

یک مدرسه 12 کلاسه با همت مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ایرانشهر و فرهنگیان عضو صندوق محسنین این واحد آموزشی ساخته می شود .

...
خبر

ایازی گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز توافق کردند که در تمام بیمارستان‌های کودکان این مدارس را بسازند و در اختیار ما قرار دهند. اولین «مدرسه بیمارستان» در محل بیمارستان حضرت علی اصغر توسط خیریه مهرآیین به بهره‌برداری رسید.

...
خبر

با همت و مشارکت "معاون توسعه امور آموزشي و فرهنگي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور" و خانواده ایشان مدرسه آینده نگر طی هفته گدشته در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد و دانش آموزان بازمانده از تحصیل و کودکان کار بر سر کلاس اول حاضر شدند.

...
با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور :

باحضور دکترواعظ مهدوی "رییس سازمان برنامه وبودجه کشور " ، مهندس راشکی "مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان " ، نخعی "مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ،فرماندارقصرقند ،مردم شهرستان قصرقند و دانش آموزان آن ،دبیرستان دخترانه آفرینش افتتاح شد .