مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
چاپ
کد خبر: ۱۳۴۵

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان برگزار شد

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان برگزار شد

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی در مجموعه گوت که مال سمنان برگزار شد


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه سازکشور؛سعید هژبری مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان سمنان در این جشنواره اظهار کرد: در حال حاضر انجمن های خیرین مدرسه ساز در شهرستان های هشتگانه این استان فعال ند .

وی از فعالیت شورای بانوان خیرین مدرسه ساز در استان خبر داد و افزود: این شورا نیز علاوه بر شورای استانی در هر هشت شهرستان استان نیز فعالیت دارد.

مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان با اشاره به اعضای فعال انجمن خیرین مدرسه ساز در استان خاطرنشان کرد : در حال حاضر بیش از 300 خیر که شامل 236 خیر مرد و 73 خیر زن هستند به صورت حقیقی و 77بنیاد و نهاد به صورت حقوقی به امر مدرسه‌سازی در سطح استان فعالیت دارد . 

هژبری با اشاره به تعهدات خیرین در 19 جشنواره پیشین خیرین مدرسه‌ساز اضافه کرد: خیرین استان در این 19 جشنواره 132 میلیارد تومان تعهد کردند.

مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان از تحقق بیش از 50درصدی تعهدات خیرین در این استان خبر داد و گفت: خیرین مدرسه ساز استان در 19 جشنواره پیشین بالغ بر 6 میلیارد و 720 میلیون تومان به پروژه های مدرسه سازی کمک کردند.

وی از بنیاد برکت به عنوان یکی از مهمترین بنیادهای فعال در مدرسه‌سازی در استان نام برد و افزود: این بنیاد تاکنون 18 باب مدرسه با 108 کلاس درس با اعتباری 112 میلیاردی در سطح استان احداث کرده است .

وی ادامه داد: بنیاد برکت تاکنون 14 پروژه از این 18 پروژه را تحویل آموزش و پرورش استان داده و چهار پروژه باقیمانده نیز در حال ساخت و تکمیل هستند که دو پروژه آن بزودی آماده افتتاح خواهند شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان سمنان از افزودن 90 کلاس درس به فضاهای آموزشی استان در مهرماه امسال خبر داد و گفت: تا مهرماه امسال 10 پروژه شامل 90 کلاس درس جدید تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود.   

منبع:ایسنا

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری