مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر:

مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر از کمک بیش از 5 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز این شهرستان خبر داد.

...
در استان اصفهان انجام شد؛

جشنواره خیّرین مدرسه ساز در محل مدرسه زنده یاد سعید انصاری با حضور نماینده خیر برگزار شد.

...
خبر

امروز با حضور جعفری مدیرعامل و اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، تفاهم نامه ساخت سه مدرسه در مناطق سیل زده استان خوزستان امضا شد .

...
خبر

حضور امیرعلی نعمت الهی قائم مقام قائم مقام وزیر و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و دکتر مصباحی مقدم عضو تشخیص مصلحت نظام از اتفاقات جالب این روز بود

...
خبر

امیرعلی نعمت الهی قائم مقام وزیر و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش عصر امروز از غرفه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس در نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد.

...
خبر

در نهمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حجت الاسلام دکتر غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون زیربنایی مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در غرفه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس کشور از آخرین وضعیت فضاهای آموزشی کشور به ویژه اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی مدارس استان های سیل زده مطلع شد.

...
مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان کشور:

رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار عمومی با فرهنگیان کشور گفتند: دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده، تا زمان تعمیر و بازسازی مدارسشان که با کمک‌های قابل تقدیر خیرین مدرسه‌ساز، دولت و مردم انجام خواهد شد؛ نباید از تحصیل باز بمانند.

...
خبر

در سیزدهمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه‌ساز قروه، موحد امان‌اللهی، فرماندار شهرستان قروه مبلغ یک میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات و وسایل مورد نیاز مدارس و سایر خیرین هم مبلغ چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به آموزش و پرورش برای توسعه و ساخت فضا‌های آموزشی کمک کردند.

...
در نهمین روز از نمایشگاه کتاب ؛

یک جانباز 70 درصد با حضور در غرفه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درنهمین روز از نمایشگاه کتاب در امر مدرسه سازی مشارکت کرد

...
مسول نمایندگی خیرین مدرسه ساز در منطقه 13 شهر تهران ؛

روزبهانی گفت: جشنواره های مدرسه ای در منطقه 13 آموزش و پرورش شهر تهران با حضور رئیس آموزش و پرورش و مسولین برگزار شد

...
روزبهانی خبرداد:

مسول نمایندگی خیرین مدرسه ساز در منطقه 13 آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در اختتامیه جشنواره های مدرسه ای منطقه 13 قبوض همیاران مدرسه ساز در منطقه سیزده آموزش و پرورش شهرتهران رونمایی شد.

...
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در غرفه خیرین مدرسه ساز ؛

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از غرفه خیرین مدرسه ساز در نمایشگاه کتاب تهران در زمینه کمک به مردم سیل زده برای مدرسه سازی گفت: سیل یک بلای طبیعی و غیرقابل پیش بینی است و همه نیروها اعم از دولت، نهاد ها و سازمان و مردم باید برای کمک به همنوعان خود بشتابند.