مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • پنج‌شنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

حضور سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از اتفاقات جالب امروز بود- خیرین و کارآفرینان از غرفه خیرین مدرسه ساز نیز بسیار استقبال کردند

...
خبر

دانش اموزان امروز استقبال بی نظیری از غرفه داشتند و امیر حاج رضایی مفسر و کارشناس فوتبال از چهره های برجسته حاضر در غرفه بود

...
حاج رضایی کارشناس فوتبال در بازدید از غرفه خیرین در نمایشگاه کتاب؛

امیر حاج رضایی کارشناس مفسر منتقد و مربی اسبق فوتبال با حضور در غرفه جامعه خیرین مدرسه ساز کشوردر نمایشگاه کتاب گفت: هنرمندان می توانند مردم را به عزم ملی دعوت کنند.

...
به مناسبت هفته معلم ،

به مناسبت هفته معلم و همزمان با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ، در مراسمی از خیرین مدرسه ساز روستای آقاجان خان اردبیل تجلیل شد.

...
خبر

عملیات ساخت 5 مدرسه خیرساز با حضور فرماندار، مسئولان و جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان ورامین آغاز شد.

...
خبر

معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس و مدیرعامل خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: پیش بینی می شود خیرین مدرسه ساز خوزستان امسال یکهزار و 500 میلیارد ریال برای ساخت مدارس اهدا کنند.

...
خبر

حضور دانش آموزان مدارس خیرساز در غرفه جامعه خیرین از اتفاقات جالب امروز بود

...
در هفتمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

بچه های مدرسه خیرساز دکتر حافظی در منطقه 10 تهران در غرفه خیرین مدرسه ساز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا کردند.

...
خبر

دکتر محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور که این روزها در بستر بیماریست و به دلیل کسالت نتوانست در این همایش حضور پیدا کند، پیام خود را به این همایش ارسال کرد تا همراهی خود را با خیرین کشور بیان نماید.

...
وزیر آموزش و پرورش در همایش ملی خیرین مدرسه‌ساز:

آموزش و پرورش در همایش ملی خیرین مدرسه‌ساز برای بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده گفت: تسریع در ساماندهی فضاهای آموزشی سیل‌زده، همت خیرین و دولت را توأمان می‌طلبد

...
دکتر رخشانی‌مهر در همایش ملی خیرین مدرسه‌ساز:

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در همایش ملی خیرین مدرسه‌ساز برای بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده گفت: بر اثر این اتفاق، در مجموع حدود ۴۴۰ میلیارد تومان خسارت به فضاهای آموزشی کشور وارد شده است.

...
در شب به یادماندنی همایش خیرین مدرسه‌ساز اتفاق افتاد؛

همایش ملی خیرین مدرسه‌ساز که برای بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده برگزار شد؛ با گلریزانی از مهربانی، عطوفت و همدلی اقشار مختلف جامعه برای بازساختن خانه دوم فرزندان این مرز و بوم همراه بود.