مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی خبرداد:

موسوی گفت:خیرین مدرسه ساز در شهرستان ملکان در ۵۳ ماه گذشته ساخت ۵۵ مدرسه را تقبل کرده اند.

...
خبر

نقاشی قهوه‌خانه‌ای «کآرام جان می‌رود» نتیجه هنر و زحمت ۴۰ روزه استاد محمدحسین در فرهنگ‌سرای رسانه رونمایی و به فروش رسید، عواید فروش این اثر تبدیل به مدرسه‌ای در خوزستان می‌شود.

...
با حضور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد،

طی جلسه ای که صبح امروز 19 مهر ماه مال سال 99 در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد فعالیتهای خیرین مدرسه ساز سیستان و بلوچستان و موانع و چالشهای پیشرو خیرین در این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

...
دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش و مشاور ارشد فعلی وزیر،

دکتر نوید گفت : نگاه بنده به جریان خیرین مدرسه ساز یک جریان فرهنگی تربیتی است نه یک صرفا یک جریان عمرانی یا اقتصادی، خیرین زمینه تربیت پذیری و انسان سازی نسل جوان را فراهم می آورند نه اینکه فقط یک ساختمان بسازند.

...
خبر

سومین جلسه کمیسیون امور استانها مورخ 14/7/99 با حضور اقای دکتر قفلی رئیس جامعه و مهندس قلم چی عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون امور استانها برگزار شد.

...
سید ابراهیم محمودی هاشمی خیر مدرسه ساز خراسان رضوی ،

سید ابراهیم محمودی هاشمی خیر مدرسه ساز می گوید: هیچ مسیر بالاتر و والاتر از مدرسه سازی نیست، اگر انسان آن چه دارد را در مسیر خدا هزینه کند لذتی دارد که تا ابد باقی می ماند، هر خیر و ثوابی که در مدارس انجام شود خیرمدرسه ساز نیز از آن بهره خواهد برد.

...
خبر

دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درگذشت پروفسور محمد علی فانیان نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان را به جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تسلیت گفت.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان خبرداد:

اجرای سه مراسم (کلنگ زنی و افتتاح دو مدرسه ) روز دوشنبه در استان لرستان ارمغان نیکو کاری خیرین مدرسه ساز و مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان می باشد.

...
خبر

ششمین جلسه کمیسیون امور اجتماعی صبح امروز با حضور دکتر قفلی و حاج اکبر ابراهیمی در محل موزه دفاع مقدس تشکیل شد.

...
خبر

ششمین جلسه کمیسیون امور اجتماعی صبح امروز با حضور دکتر قفلی و حاج اکبر ابراهیمی در محل موزه دفاع مقدس تشکیل شد.

...
خبر

مدرسه اهدایی بنیاد قلم‌چی به دانش آموزان نخبه شهر سیل‌زده گنبدکاووس استان گلستان، امروز یکشنبه ۶ مهرماه ۱۳۹۹ به طور رسمی افتتاح شد.

...
خبر

عبدالحسین مجلسی، خیر مدرسه ساز اصفهانی از دلایل خود برای گام نهادن در راه مدرسه سازی می گوید.