مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

مدیر مدرسه امین آیت الله گلپایگانی متوسطه اول ناحیه یک اهواز گفت: ما نسبت به تربیت و موفقیت نسل جوان مسئول هستیم و باید رسالت خود را نسبت به این نسل به بهترین شکل تحقق بخشیم.

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

با حضور رئیس و مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز ، نماینده مجلس و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و اعضای هیات مدیره بیست و هفتمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزارشد.

...
خبر

گواتامك روستايي دور افتاده در استان سيستان و بلوچستان با مسيري صعب العبور است كه پس از انتشار تصاويري از كمبود #مدرسه در فضاي مجازي، سازمان نوسازي مدارس كشور براي رفع محروميت آموزشي در اين بخش، با سرعت وارد عمل شد.

...
مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خبرداد:

مهندس جعفری گفت : طی جلسه ای که با کارگروه رفع مشکلات فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان برگزار شد مقرر گشت به زودی در روستای گواتامک در شهرستان خاش 6 کلاس درس به همت خیرین و سازمان نوسازی مدارس کشور ساخته شود.

...
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان:

عبد یزدان گفت : با کمکهای مردم استان اصفهان در ایام محرم و صفر تصمیم داریم ساخت پروژه مدرسه دو کلاسه را در یکی از مناطق محروم شروع کنیم.

...
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان خبرداد؛

یعقوبی با اشاره به اجرای طرح « آجر به آجر» در گیلان از کسب رتبه اول آستارا و تالش در این طرح خبر داد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: ۹۰۵ کلاس درس در قالب ۲۴۵ مدرسه به صورت مشارکتی با خیرین مدرسه ساز در استان در حال احداث است.

...
خبر

دکتر قفلی در پیامی حلول ماه ربيع الاول را تبریک گفت. متن پیام در پی می آید.

...
ردپای مهربانی سید علی اکبر عادل خیر بزرگ مدرسه ساز در خراسان،

در هر نقطه ای از سرزمین خراسان را بروی ردپایی از مهربانی اش را می توانی پیدا کنی. ساخت بیش از 1200 کلاس درس در قالب 270 پروژه تنها گوشه ای از فعالیت‌های خیر مدرسه ساز خراسانی است.

...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در پیامی سالروز رحلت جانگداز حضرت رسول اکرم(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت.متن پیام در پی می آید.

...
خبر

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز در جلسه کمیسیون امور استانها از افزایش سه برابری مشارکت خیرین مدرسه ساز در این استان خبرداد.

...
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر خبرداد:

پرتوی در حاشیه جلسه کمیسیون امور استانها گفت : همزمان با سال تحصیلی جدید5 هزار نوشت افزار ما بین دانش آموزان نیازمند بوشهری توزیع شده است.