مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
معاون کنسولی مجلس و ایرانیان وزارت امورخارجه در دیدار با اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز:

حسین جابر انصاری معاون وزارت امور خارجه صبح روز چهارشنبه با اعضا هیت مدیره جامعه خیرین، جمعی از خیرین و مدیران حوزه مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور دیدار و گفتگو کرد.

...
مبردامادیان خبرداد:

زهره میردامادیان در جلسه کمیسیون امور استانها جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که به صورت مجازی برگزار شده بود گفت : خوشبختانه در سال جاری بیش از 84درصد از مدارس ساخته شده در استان اصفهان توسط خیرین بنا شده است .

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد،

مهندس قلم چی رئیس کمیسیون امور استانها صبح امروز 21 مهر ماه سال 99 جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد برگزار کرد.

...
با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد؛

آیین تکریم و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیر مدرسه ساز «ناصرقفلی» با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

...
وزیر آموزش و پرورش:

وزیر آموزش و پرورش در مراسم تکریم و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه «ناصرقفلی» رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: در میان کارهای خیر، مدرسه سازی انتخابی هوشمندانه است چرا که هویت انسان درمدرسه شکل می‌گیرد.

...
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور؛

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، آیین کلنگ‌زنی مدرسه استثنایی صالحین شهرستان اسلامشهر که به همت خیر نیک اندیش مهندس فرشچی ساخته خواهد شد، به زمین زده شد.

...
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سفر به استان گلستان؛

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ، سفر به استان گلستان، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های خیّرساز با اولویت دنبال می‌شود.

...
خبر

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی در ساخت مدارس یک و دو کلاسه، دیوارکشی و انجام تعمیرات و به‌سازی فضاها و تجهیزات آموزشی اقدامات خوبی انجام داده‌اند و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس این فعالیت‌ها ادامه می‌یابد.

...
خبر

عزت‌السادات و سرورالسادات میرصدرایی دو خواهر معلمی هستند که تصمیم به اقدام نیکوکارانه ساخت مدرسه گرفتند. هر چند افتخارالسادات، معلم و خیر مدرسه‌سازی است که در روز افتتاح مدرسه‌اش به جوین رفته بود و دچار حادثه‌ای شد و بهمن ماه سال ۹۵ جان خود را از دست داد، اما بنا به خواسته او، خواهرش سرور السادات راهش را ادامه د

...
خبر

مشارکت همگانی مردم در پویش ملی «آجر به آجر» و با هدف کمک به ساخت فضاهای آموزشی کشور با هر میزان کمک مالی از طریق سایت http://ajorbajor.ir در حال انجام است.

...
با حضور دکتر قفلی انجام شد؛

نشست هم اندیشی اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مسولین سازمان نوسازی مدارس کشور صبح امروز 20 مهرماه سال 99 در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

...
خبر

عملیات ساخت مدرسه ای خیر ساز به همت بانوی نیکوکار حاجیه خانم کیانی در روستای بندارت فلاورجان استان اصفهان آغاز شد.