مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

دکتر قفلی در پیامی فرا رسیدن میلاد پیام آور صلح و دوستی حضرت عیسی مسیح (ع) و آغار سال نو میلادی را تبریک و تهنیت گفت.

...
خبر

یوسف نوری با اعضای هیات مدیره و خیرین مدرسه ساز کشور دیدار و گفتگو کرد.

...
دکتر قفلی در گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور ،

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور گفت : سبک سازی و مدرسه یاری دو رویکرد جامعه خیرین مدرسه ساز کشور است که از روسای مجامع می خواهیم آن را در استان های خود اجرایی کنند.

...
بانوي خير به ياد همسرش هنرستان دخترانه اي در روستاي پلان دشت ياري ساخت ؛

دختران روستاي پلان در منطقه دشت ياري استان سيستان و بلوچستان اين روزها با خوشحالي پشت نيمكت‌هاي هنرستان مي نشينند تا هنر زندگي كردن را بياموزند. هنرستاني كه به ياد پزشك خير و فداكاري ساخته شد كه در طول سالها خدمت به مردم در اين انديشه بود كه نام نيك از او به يادگار بماند.

...
خبر

مامان افسانه خیر نام آشنا مناطق محروم است . او بهشت را همینجا با ساخت مدرسه می بیند و آرزو دارد روزی فرا برسد که هیچ دانش آموزی به دلیل نبود مدرسه از تحصیل بازنماند.

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: مشارکت دانش‌آموزان خیّر در پویش به رنگ مدرسه کم‌نظیر است، به طوری که تا کنون ۲۶۰ هزار دانش‌آموز با فرستادن نقاشی با موضوع «مدرسه دوست داشتنی‌ من»، در امر خیّر مدرسه‌سازی مشارکت کرده‌اند.

...
میلیادرهای خوش قلب،

جواد موفقیان ،کریم مردانی آذرو حسنعلی علی پور خیرین خوش قلبی هستند که تا به امروز 138 مدرسه در کشور بناکرده اند.

...
خبر

نخستین همایش بین‌المللی تکریم خیّرین مدرسه‌ساز خارج از کشور، شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و جمعی از خیران مدرسه ساز برگزار شد

...
خبر

نخستین همایش بین المللی تکریم خیرین مدرسه ساز خارج از کشور شنبه 17 مهرماه سال 1400 برگزار می شود.

...
خبر

پویش ملی به رنگ مدرسه در قم برگزار شد

...
خبر

پویش ملی «به رنگ مدرسه» در راستای طرح تحولی آجر به آجر و با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به امر مدرسه‌سازی در کشور از سوی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از 15 شهریور امسال آغاز و تا آبان ماه ادامه خواهد یافت.

...
با میزبانی باشگاه خبرنگاران جوان،

پس از پخش گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آرزوی نه چندان بزرگ بچه‌های روستایی در ۱۵ کیلومتری کویر طبس برای داشتن تبلت و تلفن همراه، حالا خیرین مدرسه ساز سراسر کشور برای تامین این آرزوی نه چندان بزرگ کمر همت بستند.