مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

پدر و مادر شهید «حمید طویلی قصیر» خانه‌ محل سکونت و زندگی خود را به آموزش و پرورش واگذار کردند تا مدرسه‌ای به یاد فرزند شهیدشان در روستای گوارشک از توابع مشهد احداث شود و آنها هم زندگی‌شان را در خانه سالمندان در جوار حرم امام رضا (ع) بگذرانند، که اینگونه شد.

...
بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ ؛

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای تمامی مدارسی را که توسط خیرین ساخته می‌شوند از پرداخت حق انشعاب معاف کردند.

...
دکتر میر باقری عضو هیات مدیره جامعه خیرین و خیر مدرسه ساز ،

خیرین مدرسه ساز معماران مهربانی و عطوفت هستند. آنها با فراهم کردن بستر آموزشی برای همه کودکان سرزمینمان در تلاشند تا عدالت آموزشی را در سراسر کشور برپا کنند تا مبادا کودکی به دلیل نبود امکانات از تحصیل بازماند.

...
باحضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد

مراسم بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح آموزشی با ۱۳۴۵۰ کلاس درس در سراسر کشور، با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور ، دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز و رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

...
خبر

چهل و چهارمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،به ریاست دکتر قفلی رئیس و با حضور دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و اعضای جدید هیات مدیره برگزار شد .

...
خبر

مدرسه سازی حاصل یک سیر تکاملی از عشق تا آگاهی است . هرکلنگی که توسط خیرین برای ساخت مدرسه به زمین زده می شود به مثابه کاشت دانه ای است که رشد می کند و به تدریج به درختی تناور تبدیل می شود که با تمام درختان دنیا متفاوت است .همیشه در حال رشد است ثمره می دهد هرگز ار حرکت باز نخواهد ایستاد نه برگری از آن زرد می شود و نه میوهایش پژمرده می شوند.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان چهار محال بختیاری ،

قربانعلی هاشمی خیر مدرسه ساز و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان چهار محال بختیاری ، با اشاره به اینکه ، کار مدرسه سازی لذت بخش ترین و بزرگ ترین کار خیرخواهانه است می گوید:معجزه ای در زندگی ام پدیدار شد که مرا مصمم به ساخت مدرسه کرد.

...
خبر

بانو ایران دستغیب بهشتی بانی خیر مجتمع اموزشی دکتر علاالدین بهشتی شیراز 17 دی ماه سال 1400 در تهران درگذشت و روح بزرگ و نیک اندیش او اسمانی شد.

...
طوبی كوهی خير مدرسه ساز شهركردي از آرزوهايش كه برآورده شد مي گويد؛

آتش عشق به تعليم و تربيت هنوز هم در وجودش شعله ور است. يادگاري هاي با ارزش او در شهركرد آرزوی هايی بود كه با همسرش داشت . حالا همسرش نيست اما مدرسه هايي كه به ياد و نام او ساخته شدند پذيرای دانش آموزان شهركردی است.

...
با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز و رییس فقید مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات عالی برگزار شد.

...
خبر

اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز 14 دی ماه سال 1400 با حضور در منزل سید هادی موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران با خانواده آن مرحوم دیدار و ابراز همدردی کردند .

...
خبر

سید هادی موجانی خیر مدرسه ساز و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران صبح امروز پس ازمدتی تحمل بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.