مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
به همت خیر نیک اندیش حاج محمد علی ابری انحام شد،

عملیات ساخت مدرسه دو کلاسه در روستای غریب حاجی از توابع شهرستان بیله سوار استان اردبیل آغاز شد.

...
مدیرعامل شرکت رایان افزار فروغ خبر داد:

مهندس دهبوده مدیر عامل شرکت رایان افزار اظهار داشت : مجامعی که نیازمند طراحی سایت هستند می توانند درخواست خود را به جامعه خیرین ارسال نمایند تا پس از بررسی در کمیسیون امور استانها نسبت به سایت آنها به صورت رایگان اقدام شود.

...
به همت موسسه مهر گیتی انجام شد،

تفاهم‌‌نامه ساخت پروژه‌های مجتمع آموزشی ۳۶ کلاسه سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری بامشارکت اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی با حضور وزیر آموزش و پرورش به امضا رسید.

...
به همت خیر نیک اندیش خانم پویا راد انجام شد،

عملیات ساخت اولین مدرسه اوتیسم شهرستان سراوان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شهرستان سراوان آغاز شد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت: ۴۵ درصد مدارس شهرستان یزد و ۴۷ درصد مدارس شهرستان اردکان نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

...
خبر

با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و از طریق ویدئو کنفرانس تعداد ۷۴ پروژه در قالب ۸۹۳ کلاس درس در سراسر کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح و مورد بهره بردای قرار گرفت.

...
به همت خیرین مدرسه ساز لرستان انجام شد،

۱۰ مدرسه پیش ساخته که توسط نوسازی مدارس لرستان و با مشارکت خیرین مدرسه ساز تهیه شده بود، امروز با همکاری قرارگاه هوا فضای سپاه پاسداران به مناطق صعب العبور لرستان منتقل شد.

...
خبر

دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس جعفری مدیر عامل و اعضای جامعه خیرین از مجتمع دکتر نصیری در منطقه 10 شهر تهران بازدید کردند.

...
خبر

تفاهم نامه مشارکت در ساخت یک باب مدرسه 6 کلاسه در شهر بندرترکمن به همت خیّر فرهنگ دوست عبدالجلیل پورقاز امضاء شد.

...
گپ و گفت با استاد بزرگ روانشناسی کشور و مولف کتاب های روانشناسی که خیّر مدرسه ساز نیز هست

دکتر مصطفی تبریزی سالها معلم و بعدتر استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مؤسس مرکز مشاورۀ این دانشگاه و مرکز مشاورۀ روزبه بوده و این میان اما باید دغدغه مدرسه سازی را نیز به کارنامه پر بار بیشمار خدمات علمی و فرهنگی وی اضافه کرد.

...
دكتر شادي جميلي عضو كميسيون بانوان جامعه خيرين مدرسه ساز کشور ،

پويش ملي " من مادرم ، بچه هاي ايران فرزند من " از سوم دي ماه آغاز شد تا در راستاي فرهنگ مدرسه سازي در كنار افزايش آگاهي بتوانيم از ظرفيت بالاي بانوان و مادران خيّر در امر مهم مدرسه سازي و زمينه سازي براي پرورش دانش آموزان و هدايت آنها در مسيردرست استفاده كنيم.

...
به همت خیر نیک اندیش خانم هاجر دلیرصابر انجام شد،

در جلسه ویدئو کنفرانس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان خیر نیک اندیش هاجر دلیر صابر، مدیر دبستان غیر انتفاعی دخترانه البرزمدرسه ای دولتی را به نام خدابخش خلیق در این استان مرمت و بازسازی نمود.