مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

ئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه با اشاره به وقف یک مدرسه‌ قدیمی در این شهرستان، گفت: اکنون از درآمد ناشی از این موقوفه، برای کمک به تحصیل مجازی دانش آموزان مدرسه در شبکه شاد و دستگیری از دانش آموزان بی بضاعت استفاده می‌شود.

...
خبر

طرح آجر به آجر با پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من» با هدف توسعه فرهنک مدرسه سازی در میان بانوان تاکنون ۳۰۱ بانوی اردبیلی را وارد حوزه مدرسه سازی کرده است

...
خبر

سیده قدسیه حائری زاده عضو کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به پویش «من مادرم بچه های ایران فرزند من » پیوست

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خلخال گفت: تجهیز و تعمیر بیش از ۹۰ درصد از مدارس این شهرستان با استفاده از کمک‌های مالی و اعتباری این مجمع انجام شد.

...
خبر

۲۵۰ نفر از بانوان خیر اصفهانی با حمایت از اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» از بانوان هم‌استانی خود دعوت کردند در این پویش شرکت کنند و به جمع خیرین مدرسه ساز بپیوندند.

...
خبر

مدیر عامل مجمع خیرین شهرستانهای استان تهران در جلسه انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان قرچک از روند رو به رشد فعالیت های مجمع خیرین شهرستانهای استان تهران خبر داد

...
خبر

آئین خشت گذاری مدرسه خیّرساز بانو سکینه لطفی به همّت فرزندان مرحومه (برادران شیخی ) باحضور امام جمعه محترم نسیم شهر، فرماندار ،بخشدار،مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان،مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازشهرستانهای استان تهران و دیگر مسولین شهرستان برگزار شد.

...
حسینی مطرح کرد؛

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اگر امروز کسی تبلتی به دانش آموزان هدیه کند گویی یک مدرسه را اهدا کرده است.

...
به همت خیر نیک اندیش حاج ابوطالب صابری انجام شد،

هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه خیر ساز حاج ابوطالب صابری با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ،رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزدو جمعی از مسوولان استانی در یزد به بهره برداری رسید.

...
خبر

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور با مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای پویش ملی " من مادرم، بچه های ایران فرزند من" با حضور مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان و فرحناز مینایی پور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان به امضا رسید.

...
رؤیای ساخت مدرسه در روستای کل‌آباد جیرفت با مشارکت خادمیاران رضوی محقق شد

فاطمه هشت سال دارد. او دانش‌آموز روستای کل‌آباد است از توابع میانچیل شهرستان جیرفت در استان کرمان. روستای فاطمه مدرسه ندارد و پیش از او دانش‌آموزان مجبور بوده‌اند برای تحصیل به روستاها و حتی شهرهای مجاور بروند.

...
خبر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور درباره برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز امسال توضیحاتی ارائه داد.