مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

جلسه پیگیری مصوبات جلسات کمیسیون امور استانها صبح امروز ۱۵ دی ماه سال جاری با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،مهندس قلم چی رئیس کمیسیون امور استانها،مهندس جعفری مدیرعامل جامعه و اعضای کمیسیون خانم ها مهندس دانشمهر،هاشمی و آقایان،ارجمندی و ناجی مقدم در محل جامعه خیرین برگزارشد

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان گفت: در استان اصفهان ۴۶ مدرسه سنگی با ۱۵۲ کلاس در شهرستانهای فریدونشهر، سمیرم و کاشان است که می توان با شرکت در پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزندمن» همیار مدرسه شد.

...
خبر

صبح امروز دبستان 6 کلاسه خیر ساز پرفسور مریم میرزا خانی روستای زواره ور بخش جوادآباد روستای با حضور خیرین مدرسه ساز و مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

...
خبر

جلسه کمیسیون امور بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور اعضا تشکیل شد.

...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت . متن پیام در پی می آید.

...
خبر

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، نماینده مردم شریف ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر مسئولان کشوری و استانی، آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز جوادآباد برگزار شد.

...
خبر

در اجرای طرح پویش مهربانی، تعداد ۶ دستگاه تبلت اهدایی مجمع خیرین مدرسه ساز بیجار به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

...
بانو منیژه ساغریچی خیّر مدرسه ساز تهرانی:

پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش به دنبال این بود که کاری انجام دهد تاهم رضایت حق تعالی در آن باشد و از طرفی هم مخزن آرامش و مامنی برای ارتقای هر چه بیشترمعنوی.

...
خبر

خیر مدرسه ساز یزدی حاج محمود حبوبانی دعوت حق را لبیک گفت .

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان گفت: با همت خیران مدرسه ساز، ۱۴ پروژه مدرسه سازی جایگزین مدارس کانکسی شهرستان فریدونشهر خواهد شد که در سال تحصیلی آتی به بهره برداری می رسد.

...
توسط بنیاد حامی انجام شد،

بنیاد حامی در اقدامی خداپسندانه 142 تبلت را به دانش آموزان نیازمند استان های ایلام ، لرستان ، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان اهدا کرد.

...
دکتر حسینی خبرداد:

معاون وزیر و جانشین وزیر آموزش‌وپرورش در طرح هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس درس و یک مدرسه)، نشست هیئت‌مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با موضوع بررسی طرح هدایت برگزار شد.