مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

با حضور مشاور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، مدیران کل و معاونین نوسازی مدارس استانها ی آذربایجان غربی ، بوشهر ، خوزستان ، فارس و هرمزگان دبیرخانه مجمع خیرین مدرسه ساز خارج از کشور در شیراز آغاز بکار کرد

...
همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان؛

همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز از ۷ پروژه مشارکتی بنیاد قلم چی بهره برداری بعمل آمد

...
خبر

​<br /> همزمان با ایام با سعادت نیمه شعبان تفاهمنامه ساخت مدرسه 8 کلاسه در منطقه تبادکان مشهد با خیرمدرسه ساز خراسانی منعقد شد.

...
خبر

محمد درکی خیر شبان است که تنها داراییش را برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره فرزند مرحومش برای ساخت سالن چند منظوره مدرسه روستای محمد آباد علم در شهر قاین در خراسان جنوبی هزینه نمود.

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم :

دکتر محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، معلمان را پیشگامان توسعه پایدار و معماران نیک اندیشی و نوع دوستی در جامعه اسلامی دانست و از تلاش های فرهنگیان در اعتلای نظام تعلیم و تربیت قدردانی نمود. متن کامل این پیام بدین شرح است:

...
خبر

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان رفسنجان برگزار شد

...
در استان کرمان انجام می شود؛

یکصد مدرسه توسط خیر مدرسه ساز ابریشم چی به نام مولانا در استان کرمان ساخته می شود

...
خبر

جهت ساخت ۶ مدرسه ۶ کلاسه در سطح استان سیستان و بلوچستان با رویکرد جدید اداره کل نوسازی این استان (احداث مدارس پیش ساخته) شور و شادی را به رگهای آموزش استان تزریق خواهد شد.

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ ساز:

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ ساز با بیان اینکه تاکنون 55 هزار مدرسه در کشور توسط خیران ساخته شده است گفت که هم اکنون 650 هزار خیر مدرسه‌ ساز در داخل و هزار نفر در خارج از کشور فعالیت دارند.

...
همزمان با آیین تجلیل از خیرین مدرسه ساز منطقه 14 تهران انجام می شود؛

همزمان با جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه 14 تهران مدرسه خیرساز بانوی نیک اندیش ساقه جواهری در این منطقه روز دهم اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد.

...
در یک هنرستان خیرساز انجام شد؛

بیستمین مراسم جشنواره خیرین منطقه 13 تهران امروز در هنرستان خیری فاطمه تعلیمی برگزارشد.

...
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان مطرح کرد:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در 19 منطقه آموزشی استان و تحقق 53 درصدی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز همدان خبر داد.