مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد: آثار 12 دانش آموز این استان در مسابقه دلنوشته به جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور، برتر شناخته شدند.

...
استاندار هرمزگان در جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز استان:

استاندار هرمزگان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز راه مبارکی را به جامعه نشان می دهند و بر این اساس شایسته تقدیر هستند، گفت: با معرفی خیرین به جامعه تمامی اقشار برای مشارکت در امور نیکوکاری تشویق می شوند.

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشوربا اشاره به تعداد پرشمار خیرین درامر مدرسه سازی ، اعلام کرد که 37 درصد کل مدارس کشور خیرساز هستند.

...
دیدار روسای جامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس کشور با مراجع عظام در قم؛

مراجع تقلید مدرسه سازی را کاری بسیار مقدس ،ماندگار و مصداق معروف دانستند و بر همکاری موثرتر دولت با خیرین مدرسه ساز تاکید کردند.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با اشاره به تلاش خیرین در راستای مدرسه سازی گفت: تخصیص زمین، مهمترین مشکل در زمینه مدرسه سازی خیری در استان یزد است.

...
خبر

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: از سال 92 تا کنون خیرین مدرسه ساز در این استان 72 مدرسه ساخته اند.

...
خبر

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل افزود: این جشنواره با هدف شناسایی خیرین مدرسه ساز، ترویج فرهنگ خیری در بحث آموزشی، سوق دادن خیرین به توسعه فضاهای آموزشی و... برگزار می شود

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: از زمان آغاز به کار مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تا به امروز ۱۴۵۹ کلاس درس در قالب ۳۶۹ مدرسه در استان اردبیل احداث شده است.

...
آیت‌ الله نوری‌ همدانی در دیدار با رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

مرجع تقلید شیعیان گفت: نخستین خصیصه و مزیت خیرین نیت و اخلاص آن‌ها در امر مدرسه‌سازی است چراکه کار شما در نزد خداوند متعال از اجروپاداش عظیمی برخوردار است.

...
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در دیدار با ایت الله نوری همدانی؛

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به وضعیت احداث مدارس در کل کشور گفت: در گذشته 37 درصد از مدارس کل کشور ، واکنون در حدود 50 درصد از مدارس کل کشور توسط این مجمع بازسازی شده است.

...
ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛گفت: 650 هزار خیر مدرسه‎ساز در کشور وجود دارد که این مجمع را در انجام هدف آن حمایت کرده و یاری می‎رسانند.

...
خبر

مدرسه ای هشت کلاسه در روستای خمر شهرستان هیرمند به همت یک نيکوکار مدرسه ساز به بهره برداری رسید.