مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

در چهارمین هفته از اجرای طرح «قرار باخوبان مدرسه ساز» دیدار با زوج خیر، مهندس رضا سطوت منش و همسرشان خانم موسوی برگزار شد. در این دیدار لوح نکوداشت سازمان نوسازی مدارس کشور از سوی محمدرضا قربانی مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان به این خانواده خیر اهدا شد.

...
قرار با خوبان مدرسه ساز (هفته پنجم)

در پنجمین هفته از اجرای طرح قرار با خوبان مدرسه ساز، دیدار با بانوی مدرسه ساز "منصوره مستوفی شمس" برگزار شد. بانو مستوفی پس از فوت نابهنگام تنها فرزندش در آمریکا بر اثر سانحه تصادف برای زنده نگه داشتن نام و یاد فرزندش وارد کار خیر مدرسه سازی شد.

...
خبر

مراسم چهلمین روز درگذشت محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور

...
به وسیله خیرین مدرسه ساز انجام می شود؛

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوشتر گفت: ساخت سه مدرسه در مقطع دبستان در مناطق محروم میان‌آب شوشتر آغاز شد.

...
خبر

تشییع و اقامه نماز بر پیکر رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز در مدرسه عالی مطهری (سپهسالار) در میدان بهارستان برگزار شد.

...
خبر

مراسم وداع با دکتر محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز در محل جامعه خیرین با حضور رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، افشانی شهردار اسبق تهران ، حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، جمع کثیری از خیرین و خانواده آن مرحوم برگزار شد.

...
بازنشر؛

جامعه خیّرین مدرسه‌ساز در سال 1378 با موافقت آموزش و پرورش و به همت دکتر حافظی و هماهنگی سازمان نوسازی مدارس به‌صورت رسمی و قانونی فعالیت خود را آغاز کار کرده است. ایده تأسیس این نهاد مردمی نخستین بار توسط دکتر حافظی رقم خورد و امروزه چنان مؤثر عمل کرده که تعداد زیادی از مدارس تهران و کشور توسط این مجمع ساخته شده است

...
خبر

تفاهم نامه ساخت مدرسه شبانه روزی در مناطق سیل زده استان خوزستان فی مابین شرکت خدمات مهندسی نفت و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

...
بازنشر؛

متولد شهر اهواز هستند. سن وسال چندانی نداشتند که پدر را از دست دادند. محمدرضاریسمان سنج برادر بزرگتر از آن روزها می گوید:« تازه دانشگاه پذیرفته شده بودم، 2 برادرم؛ علیرضا و امیر کوچکتر از من بودند که پدرمان فوت شد. پدردر زمان حیاتش بنکدار لوازم خانگی بود و همیشه سعی می کرد در کار خیر قدم بردارد.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی:

فخاری از احداث ۷۰۰ پروژه مدرسه سازی در سه دهه فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی خب

...
در آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

معلم بازنشسته مراغه‌ای؛ رحیم رحیمیان اقدم به دلیل عشق و علاقه‌ای که به کلاس درس و مدرسه دارد، خود خیّر مدرسه‌ساز شد.

...
خبر

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رشتخوار برگزار شد.